عملکرد ضعیف Suicide Squad: Kill the Justice از نظر تعداد بازیکنان همزمان


طبق داده های SteamDB، Suicide Squad: Kill the Justice League نسبت به عناوین مشابه، بازیکنان همزمان کمتری را جذب کرد.

به نظر می رسد از زمان معرفی فیلم Suicide Squad: Kill the Justice League، شدت شک و تردید نسبت به این اثر بیشتر شده است. نتیجه این بدبینی، بازخورد انتقادی ضعیف تر و میانگین امتیاز 62 در متاکریتیک بود. حال با توجه به اطلاعات بازی در پلتفرم استیم، بازی Suicide Squad با واکنش سرد کاربران استیم مواجه شده است. طبق اطلاعات سایت SteamDB، از زمان انتشار بازی Suicide Squad: Kill the Justice League در 13 بهمن (2 فوریه)، این اثر تنها توانسته 13459 بازیکن همزمان در استیم داشته باشد.

تعداد بازیکنان همزمان این بازی AAA از دنیای DC که توسط Rocksteady، سری بازی های Batman: Arkham ساخته شده است، در مقایسه با آثار جدیدی مانند Like a Dragon: Infinite Wealth، Granblue Fantasy: Relink وضعیت خوبی ندارد. ، Tekken 8 و Persona 3 Reload. در مقایسه دقیق تر، بازی Marvel's Avengers استودیوی کریستال داینامیکس دارای 31165 بازیکن همزمان بود. عددی که بیش از دو برابر تعداد بازیکنان Suicide Squad را نشان می دهد.

در مقایسه با بازی Gotham Knights ساخته شده توسط Warner Bros. مونترال که نقدهای متوسطی دریافت کرد، این بازی با 24138 بازیکن به طور همزمان عملکرد ضعیفی داشت. Suicide Squad: Kill the Justice League اکنون در دسترس است پلتفرم های Xbox Series X برای Xbox Series S، PlayStation 5 و PC موجود است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  A Dragon Ball Theme Park Is In The Works