بازی کویدیچ هری پاتر اعلام شد، آزمایش به زودی آغاز می شود

اگر می خواهید به حمایت از علل تراجنسیتی کمک کنید، لطفاً کمک مالی خود را در نظر بگیرید مرکز ملی برابری تراجنسیتی ها یا مرکز حقوقی تراجنسیتی ها. همچنین، اگر می‌خواهید از سازندگان تراجنسیتی و غیر باینری حمایت کنید و به آموزش خود در مورد مسائل ترنس ادامه دهید، در زیر فهرستی از سازندگان بزرگی وجود دارد که برای کمک به افراد ترنس تلاش می‌کنند.

استودیو Unbroken یکی از توسعه دهندگان Suicide Squad: Kill the Justice League در کنار استودیوی اصلی Rocksteady است. Quidditch Champions and Kill the Justice League یک ناشر مشترک در WB Games دارند.

از توسعه دهنده Unbroken Studios، به نظر می رسد Quidditch Champions یک بازی کوییدیچ با گرافیکی سبک است. تست پیش از انتشار بازی در حال انجام است و طرفداران می توانند در وب سایت Quidditch Champions ثبت نام کنید. این آزمون ها در ماهیت “محدود” توصیف می شوند.

به گزارش GameRant، Quidditch Champions – که به عنوان یک “بازی چند نفره آنلاین سریع” توصیف می شود – تست های خود را در 21 و 22 آوریل برگزار خواهد کرد. این بازی برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه می‌شود و طبق گزارش‌ها چند سالی است که در حال توسعه است. بازیکنان می توانند شخصیت خود را بسازند و سفارشی کنند، اما این تنها چیزی است که WB Games در مورد این عنوان تاکنون تایید کرده است.

میراث هاگوارتز جزء کوئیدیچ را شامل نمی‌شود، اما طرفداران هری پاتر و ورزش‌های درون‌جهانی، یک بازی مخصوص کوئیدیچ را در قالب قهرمانان کوئیدیچ دریافت می‌کنند.

این بازی از WB Games، Portkey Games و Wizard World، نام دنیای بزرگتر هری پاتر به رهبری نویسنده جنجالی جی آر رولینگ، گرفته شده است. او اظهارات ترنس هراسی کرد. در دیگر اخبار هری پاتر، WB Discovery به تازگی یک سریال تلویزیونی 10 ساله راه اندازی مجدد هری پاتر را معرفی کرده است که در پلتفرم استریم مکس پخش خواهد شد.

Quidditch Champions آخرین بازی هری پاتر، میراث هاگوارتز را دنبال می کند که در ماه فوریه منتشر شد و یک موفقیت تجاری بزرگ بود. 12 میلیون نسخه فروخت و در دو هفته اول 850 میلیون دلار درآمد کسب کرد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر