جوزف استاتن، رئیس سابق Halo به نتفلیکس می‌پیوندد تا بازی «AAA، Cross-Platform» بسازد.



جوزف استاتن، یکی از اصلی‌ترین ذهن‌های خلاق پشت Halo، به‌عنوان مدیر خلاق یک «بازی بین پلتفرمی AAA» جدید که بر اساس یک IP اصلی ساخته می‌شود، به نتفلیکس پیوست.

استاتن که هفته گذشته تایید کرد که پس از 9 سال از مایکروسافت جدا شده است، این تغییر را از طریق اعلام کرد توییتر.

استاتن با تایید نقش جدید خود در توییتر نوشت: «در زندگی حرفه‌ای‌ام، چیزی بیشتر از همکاری با دیگران برای خلق دنیایی پر از شخصیت‌های نمادین، اسرار عمیق و ماجراهای بی‌پایان وجود ندارد.

استاتن، در طول مدتی که در Bungie بود، تأثیر زیادی در داستان و ساخت جهان Halo داشت، که اولین فرنچایز بزرگ ایکس باکس خواهد بود. او فیلمنامه نویس و کارگردان سینمایی برای Halo: Combat Evolved و Halo 2 بود، در Halo 3 و Halo: Reach به عنوان فیلمنامه نویس کار کرد و به عنوان فیلمنامه نویس و کارگردان خلاق برای Halo 3: ODST خدمت کرد. او همچنین یک کتاب و یک داستان کوتاه در دنیای هالو نوشت.

پس از خدمت به عنوان مدیر خلاق در اولین Destiny، استاتن بانجی را ترک کرد و به عنوان مدیر خلاق ارشد برای انتشارات جهانی استودیوی بازی Xbox Game به مایکروسافت پیوست. او سپس به ریشه های Halo خود بازگشت و به استودیوی توسعه Halo مایکروسافت، 343 Industries، به عنوان مدیر ارشد خلاقیت در آماده سازی برای انتشار Halo Infinite پیوست. او 343 Industries را ترک کرد تا در ژانویه به تیم انتشارات Xbox بپیوندد، پس از اخراج گسترده در مایکروسافت که به شدت بر 343 Industries تأثیر گذاشت.

بخوانید  تیزر و تصویر فصل چهارم انیمه Demon Slayer هشیرا، باد و مار را نشان می دهد.

نتفلیکس اخیراً سرمایه‌گذاری‌های بزرگی را در فضای بازی انجام داده است و غول استریم در اکتبر 2022 تأیید کرد که 55 بازی در حال توسعه فعال است. نتفلیکس دارای پنج استودیوی بازی سازی داخلی است که یکی از آنها توسعه دهنده Oxenfree Night School Studios است. نتفلیکس همچنین در حال ساخت استودیوهایی از پایه است، از جمله یک استودیوی بازی در فنلاند و دیگری در کالیفرنیا که توسط چاکو سانی اداره می شود، که قبلاً روی Overwatch بلیزارد و God of War سونی کار کرده است.

در حال حاضر، پیشنهادات بازی نتفلیکس در اشتراک استاندارد استریمر گنجانده شده است و تا حد زیادی بر پورت های موبایلی بازی هایی مانند Into the Breach و Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge متمرکز شده است که از طریق برنامه موبایل Netflix قابل دسترسی است. با این حال، نتفلیکس طعنه زده است که سرویس بازی ابری خود را نیز در نظر دارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.