بازیکنان Helldivers 2 با موفقیت قفل Mechs را پس از کمپین وحشیانه باز کردند

بازیکنان Helldivers 2 این هفته در هدف نجیب باز کردن قفل ربات جدید Exo-45 Patriot جنگیدند و با آزادسازی موفقیت آمیز سیاره Tien Kwan، Warsuits اکنون در دسترس همه سربازان است. توسعه دهنده Arrowhead لباس مکانیکی جدید را در اوایل این هفته معرفی کرد، که بر اساس داستان بازی ساخته شده و بازیکنان را موظف می کند تا از تهاجم خودکار به سیاره ای که این سخت افزار نظامی در آن تولید می شد، جلوگیری کنند.

این ماموریت ساده بود – و پرسود با پاداش 45 مدال Warbond – همانطور که بازیکنان مجبور بودند با موفقیت سایبورگ های خودکار تین کوان را دفع کرد در عرض سه روز اگر آنها اسباب بازی جدید براق خود را می خواستند. بازیکنان می توانند Exo-45 Patriot را از پرچمدار خود باز کنند، اما برای اینکه آن را برای خرید در دسترس قرار دهید، باید در سطح 25 باشید.

وقت آن است که برخی از درخواست ها را انجام دهیم.
وقت آن است که برخی از درخواست ها را انجام دهیم.

هنگامی که آن را دارید، یک لباس جنگی مجهز به مسلسل سنگین و یک موشک انداز خواهید داشت تا به شما کمک کند دموکراسی را در سراسر سیستم گسترش دهید. طبق گزارش‌ها، تعدادی از این روبات‌ها در اطراف تین کوان پراکنده بودند و بازیکنانی که با آن‌ها برخورد کردند متوجه شدند که می‌توانند مقدار قابل توجهی از آسیب را جذب کنند و در عین حال هر چیزی را در مسیر خود از بین ببرند.

بازیکنان Helldivers 2 همچنین می‌توانند در این ماه با ورود Cutting Edge battle pass در 14 مارس، انتظار تجهیزات پیشرفته‌ای را داشته باشند. یک تفنگ لیزری، تفنگ ساچمه‌ای پرتاب پلاسما و سلاح کنترل جمعیت در کنار مجموعه‌های زرهی و لوازم آرایشی جدید برای خرید در دسترس خواهد بود.

بخوانید  Diablo Immortal در حال دریافت یک حالت Boss Rush است

بازی همچنین خطرناک‌تر شده است و می‌خواهید پیش‌بینی آب‌وهوا را بررسی کنید تا ببینید آیا سیاره‌ای که در آن هستید در طول عملیات شما انتظار بارش شهاب‌های انفجاری یا گردبادهای شعله‌ور را دارد یا خیر.

تحریریه مجله بازی یک گیمر