بیش از هزار شخصیت در Dragon's Dogma 2 وجود دارد

به گفته کارگردان Dragon's Dogma 2، بیش از هزار شخصیت در این بازی وجود خواهد داشت.

همانطور که قبلا اعلام شده بود در اولین روز از رویداد Capcom Highlight شاهد حضور Dragon's Dogma 2 بودیم که در جریان این رویداد Hideaki Itsunoکارگردان بازی جزئیات و تریلر جدیدی از بازی منتشر کرده است. در زیر می توانید آن تریلر را تماشا کنید.

دانلود از آپارات

یکی از موارد جالبی که منتشر شده امکان کشاندن هیولاها به داخل شهرهاست که در این صورت ممکن است اهالی شهر در حین مبارزه به شما کمک کنند. بسته به اعمال شما، رفتار آنها نسبت به خیزش‌کنندگان تغییر می‌کند. علاوه بر این، این بازی شامل بیش از هزار شخصیت است که برخی از آنها برای شما ماموریت هایی دارند.

این وظایف طیف وسیعی را در بر می گیرد. از دفاع از مردم در برابر حمله هیولا گرفته تا مخفی کردن و دزدی اشیا. همچنین می‌توانید آیتم‌های جعلی بسازید و آنها را به جای کالای اصلی تحویل دهید تا ببینید آیا آن شخصیت آن را تایید می‌کند یا خیر. Itsuno همچنین در مورد تخصص پیاده صحبت کرد که یک نمونه از آن خرید اقلام ناخواسته است. او همچنین گفت که هنگام جستجو در نقشه امکان پذیر است با ابوالهول، یک هیولای فرعی روبرو شوید.

Dragon's Dogma 2 3 آوریل 1403 (22 مارس 2024) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس Xbox Series S منتشر خواهد شد.در بازی همچنین امکان ساخت شخصیت و ذخیره موجودات وجود دارد تا بتوانید Arisen و Pawns اصلی را طراحی کنید. این ویژگی در حال حاضر قبل از انتشار بازی در دسترس است.

بخوانید  توسعه همزمان دو بازی بزرگ در استودیو سی دی پراجکت رد

تحریریه مجله بازی یک گیمر