اپل Silo را با ربکا فرگوسن برای فصل دوم تمدید کرد

سریال سیلو در آینده ای تلخ و مسموم از یک شهر ویران می گذرد که در آن جامعه ای در سیلوی غول پیکر صدها داستان در اعماق زمین وجود دارد که در آن 10 هزار نفر در جامعه ای بر اساس مقررات سختگیرانه زندگی می کنند و معتقدند که این ساختار برای محافظت است. این به گونه ای طراحی شده است که از بیرون کشنده باشد. ربکا فرگوسن، رشیدا جونز، دیوید اویلوو، کامن، تیم رابینز، هریت والتر، ویل پاتون، جرالدین جیمز، سوفی تامپسون، فردیناند کینگزلی و ایین گلن از جمله بازیگرانی هستند که در سریال سیلو حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند.

اپل تی وی پلاس رسما اعلام کرد که این سریال سیلو با بازی ربکا فرگوسن برای فصل دوم تمدید شد.

مدتی از پخش سریال می گذرد سیلو در شبکه اپل تی وی پلاس شروع به کار کرد و این سریال توانست نظر منتقدان و بینندگان را به خود جلب کند و نقدهای مثبتی نیز دریافت کند. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونسریال سیلو برای یک فصل دیگر تمدید شد. طبق اخبار منتشر شده توسط Deadline، اپل تی وی پلاس از تمدید سریال Silo برای فصل دوم خبر داد. سریال سیلو اقتباسی از یک رمان گرافیکی با عنوان پشم اثر هیو هوی است که فصل اول آن در 10 قسمت تولید شد و تاکنون 7 قسمت از این سریال علمی تخیلی پخش شده است.

گراهام یوست، خالق Justified و نویسنده The Pacific و Band of Brothers، مسئولیت تولید Silo را بر عهده دارد که برای فصل دوم سریال نیز بازخواهد گشت. انتظار می رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال سیلو در 10 قسمت تولید و از اپل تی وی پلاس پخش شود. قسمت هشتم سریال سیلو جمعه این هفته از شبکه اپل پخش خواهد شد.

بخوانید  بهترین فیلم های اکشن ۲۰۲۴ | ۲۰ اثر مورد انتظار
تحریریه مجله بازی یک گیمر