انتشار اولین ویدیوهای رسمی از Guardians of the Galaxy 3

کریس پرت، زویی سالدانا، دیوید باتیستا، بردلی کوپر، شراب دیزل، کارن گیلان، پام کلمنتیف، ویل پولتر، شان گان، الیزابت دبیکی، سیلوستر استالونه، ماریا باکالووا، چکودی ایوجی و دانیلا ملکیور، از جمله بازیگران فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 هستند و به ایفای نقش پرداختند. مانند دو قسمت اول فیلم Guardians of the Galaxy، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه Guardians of the Galaxy 3 به جیمز گان رسید.

در ویدیوی دوم از Guardians of the Galaxy Vol 3، مشاجره Star-Lord با Gamora را می بینیم، جایی که Star-Lord در مورد نسخه گامورا صحبت می کند که توسط تانوس قربانی شده بود تا سنگ روح را در اختیار بگیرد. در کنار نسخه ای از گامورا که در واقع اصلاً با استار لرد نیست نمایش داده نشد و در ادامه شاهد خلق صحنه ای خنده دار در این صحنه هستیم که شخصیت دانیلا ملکیور نیز در آن حضور دارد. این صحنه. در زیر می توانید آن صحنه را ببینید:

دانلود از آپارات

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین ویدیوهای رسمی فیلم Guardians of the Galaxy Vol 3 منتشر شد. در اولین ویدیوی رسمی Guardians of the Galaxy 3 که توسط مارول استودیوز منتشر شد، اعضای نگهبانان کهکشان در داخل لباس‌های فضایی گیر افتاده‌اند، جایی که Star-Lord به گامورا می‌گوید که چه احساسی دارد و به دنبال آن شوخی‌های سرگرم‌کننده درکس و مانتیس شنیده می‌شود. در مورد Star Lord صحبت کنید و می توانید این ویدیو را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

بخوانید  CoD: Modern Warfare 3 و Warzone – چگونه قفل Evolvere LMG TAQ را باز کنیم

Guardians of the Galaxy Vol 3 قرار است در تاریخ 5 مه منتشر شود.

اخیرا دو ویدیو از Guardians of the Galaxy Vol. 3 در جایی منتشر می شود که Star-Lord احساسات خود را به گامورا می گوید.