ماندالوریان باید بفهمد چه داستانی دارد می گوید

هدف از فصل 19، قسمت پرشینگ، تنظیم این مکاشفه بود. اما چرا؟ گفتنش سخت است، زیرا گیدئون چند دقیقه بعد خود را منفجر می کند. شاید هنوز یک کلون زنده از گیدئون وجود داشته باشد، یا گیدئون واقعی هنوز زنده است و این کلون دیگری بود که ما شاهد سوزاندن آن بودیم (موهای صورت او در این فصل متفاوت بود)، اما پایان فصل 3 اصلاً به آن جهت اشاره نکرد. فراتر از اینکه جسدی برای معاینه در اختیار ما قرار ندهد. در حال حاضر آن چیز شبیه سازی معنایی ندارد، حتی اگر آنها مجبور شدند یک قسمت کامل را با محوریت دو شخصیت کوچک و بی اهمیت به ما بدهند تا آن را تنظیم کنیم.

این فصل از The Mandalorian به روش‌های جدید ناامیدکننده بوده است و برخی از بهترین قسمت‌های سریال را در کنار برخی از بدترین‌ها ارائه می‌کند. اما آزاردهنده تر از کیفیت ناسازگار، طرح کلی متناقض آن بوده است. همه چیز در فصل 3 از هم گسیخته، قطع شده بود – یک سری چیزها روی صفحه اتفاق می افتد، نه چیزی بیشتر. برخی از آن چیزها واقعاً عالی بودند و برخی از آنها واقعاً عالی نبودند، اما هیچ کدام از آنها کاری انجام ندادند. فصل 3 Mandalorian تماماً به صورت جزئی است و به صورت خلاصه نیست.

ما یک فلاش بک طولانی و پر اکشن دریافت کردیم که فرار گروگو از معبد جدی را با کمک استاد جدی کلران بیک، که توسط احمد بست، بازیگر سابق Jar Jar بازی می کرد، نشان می داد. اما ما چیز جدیدی در مورد گروگو از این صحنه نمی آموزیم و بیک به هیچ وجه خارج از این فلاش بک در کانون ارجاع نشده است. سکانس باحالی است، اما در داستانی که گفته می شود معنا ندارد. من حتی نمی دانم موضوع گروگو با این موضوع چیست، اگر او حتی یک موضوع داشته باشد.

بخوانید  11 ترسناک ترین خرک در Fallout

ناگفته نماند که از اینجا به بعد با اسپویلرهای سنگین فصل سوم Mandalorian روبرو هستیم. خودتان را باهوش بدانید.

اپیزود پرشینگ در پایان فصل 3 نشان داد که گیدئون فقط خودش را شبیه سازی نکرده بود – به لطف کار پرشینگ قبل از دستگیری، گیدئون توانست به کلون هایش قدرت نیرو بدهد. اما این افشاگری صراحتاً عجیب بود.

اما اتفاق عجیبی در این هفته در زمان نبرد فضایی بزرگ ما رخ داد. رهگیرها و بمب افکن های TIE Moff Gideon برای حمله به ناوگان ماندالوریا به فضا پرواز کردند، اما تنها کشتی هایی که در اختیار داشتند، رزمناو سبک و تعداد انگشت شماری کشتی های در حال سقوط بود. قایق ها به سطح ماندالور فرار کردند و رزمناو سبک حتی تلاشی برای مبارزه نکرد. Axe Woves رزمناو منهدم شده را به سمت پایگاه Gideon روی زمین هدایت می کند و این TIE ها با وجود پیروزی آسانشان، دیگر خبری از آنها نیست.

در گذشته، من زیاد نگران این جور چیزها نبودم، زیرا از دو فصل اول Mandalorian خیلی لذت نمی بردم. اما فصل 3 چند اپیزود عالی از تلویزیون قانونی جنگ ستارگان را به ما داد که نمی‌توانستم آنها را دوست نداشته باشم. من معتقدم که این نمایش می‌تواند واقعاً عالی باشد – نه «برای جنگ ستارگان عالی»، اما در واقع به‌طور مشروع مثل آندور، از طریق آن دوپ می‌شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

این یک تصویر است: در شروع «فصل 23: جاسوسان»، چندین عکس از ناوگان عظیم ماندالوریا در حال حرکت بر فراز نوارو دریافت کردیم. ما چندین فروند کشتی مانند کشتی Bo-Katan را دیدیم، رزمناو غول‌پیکر سبک امپریال را دیدیم که به عنوان گل سرسبد عمل می‌کرد، و دسته‌ای از کشتی‌های کوچک و متوسط ​​دیگر را دیدیم که به عنوان ستون فقرات ناوگان عمل می‌کردند. همگی نوارو را ترک کردند و با هم به ماندالور پرواز کردند.

بخوانید  همه برنامه های ویندوز از فناوری مبتنی بر هوش مصنوعی با وضوح فوق العاده پشتیبانی می کنند

و همه اینها پس از آن رخ می دهد که cliffhanger در پایان فصل 2 Mandalorian – فرار گروگو با لوک اسکای واکر – در یک نمایش کاملاً متفاوت حل شد.

بو-کاتان اولین فرد ماندالوریایی بود که میتوزاروس را در هزاران سال دید، اما این تنها نمادی بود که الهام بخش Armorer برای پیشنهاد اتحاد مجدد قبیله ها بود و حتی در مورد آن بحث دیگری وجود نداشت. سخت است که این موضوع را به عنوان دست نخورده ماندن Mythosaurus چکوف روی میز ندانیم، به خصوص پس از حادثه هفته گذشته با دایناسور.

بعد از «جاسوس‌ها»، اپیزود هفته گذشته و رک و پوست کنده بهترین سریال، فکر کردم به هم نزدیک شده‌ایم. اما پس از پایان فصل 3، مشخص است که Mandalorian هنوز دارد زیاد از کار برای انجام

در قسمت آخر، دین جارین ماندالوریایی از دستگیری رهایی می یابد و با کمک گروگو در لباس IG-12 خود، وارد قلب پایگاه مخفی گیدئون در ماندالور می شود. چیزی که او در آنجا پیدا می کند اتاقی پر از استوانه های شبیه سازی است که حاوی کلون های گیدئون است. آنها غلاف ها را از بین می برند و چند ثانیه پس از کشف آنها جلو می روند.

حتی واقعاً یک جنگ هم نبود، اما چرا؟ بسیاری دیگر از کشتی های ماندالوریا کجا رفته اند؟ چرا این رهگیرها و بمب افکن های TIE وجود نداشتند؟ حدس آسان این است که هزینه‌های CGI از کنترل خارج می‌شد و مجبور شد بسیاری از نبردهای فضایی را کاهش دهد. اما هیچ مدرکی برای این وجود ندارد – این فقط یک حدس است.

بخوانید  CoD: Warzone 2 DMZ - چگونه همه جوایز رویداد مورد اسلحه Vondel را دریافت کنیم

این مورد از ناوگان گمشده ماندالوریان نشان دهنده این است که فصل 3 به طور کلی چقدر خراب بود. “فصل 19: تبدیل” را به خاطر دارید؟ این طولانی‌ترین قسمت از Mandalorian بود، و تقریباً تمام وقت خود را صرف تمرکز بر دکتر پرشینگ، دانشمند سابق امپراتوری کرد که در طول دو فصل اول از گروگو برای موف گیدئون نمونه خون گرفت. پرشینگ توسط نیو ریپابلیک دستگیر شده بود و فرار کرده بود و اکنون در Coruscant زندگی می کند و در حال وارد کردن داده های معمولی است.

شرحی ارائه نشده است

فصل 3 پر از این چیزها بود.

ما چندین اپیزود داشته‌ایم که سعی کرده‌اند نشان دهند که جمهوری جدید چقدر ناکارآمد است، و این اپیزودها بینش‌های روشن‌کننده‌ای از زندگی روزمره در کهکشان جنگ ستارگان و به‌ویژه تحت جمهوری جدید ارائه می‌دهند. این قطعا یک جهان ساز جالب و ضروری است و ما عاشق جک بلک، لیزو و تیم میدوز هستیم. اما همه اینها چه کمکی به درک ما از داستان ماندالوریان کرده است؟ اصلا هیچی. این فقط طعم داشت، بدون هیچ غذای واقعی.

اپیزود عالی بود اما حالا که فصل تمام شده است، نمی فهمم چرا وجود دارد.

سپس، در اتاق بعدی، گیدئون دومین تک‌گویی شرورانه‌اش «بگذار نقشه‌ی اصلی‌ام را توضیح دهم» را در همان اپیزود ارائه می‌کند – ما فقط در پایان اپیزود هفته گذشته صحنه‌ای مشابه داشتیم، زمانی که گیدئون گروه‌های طوفان‌باز خود را فاش کرد. اما این مکاشفه فاقد وزن است زیرا کلون ها قبلاً مرده و در این نقطه دفن شده اند. تهدید در همان لحظه ای که کشف شد، از بین رفته بود، و قبل از اینکه حتی بدانیم تهدید دقیقاً چیست.

تحریریه مجله بازی یک گیمر