انتشار اولین تصویر رسمی فیلم جان ویک 4 با بازی کیانو ریوز

لاینزگیت اولین تصویر رسمی فیلم John Wick: Chapter 4 را منتشر کرده است که در آن شاهد بازگشت جان ویک با بازی کیانو ریوز هستیم.

جان ویک با بازی کیانو ریوز در حال دعا خواندن در فیلم John Wick: Chapter 4

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تصویر رسمی فیلم John Wick: Chapter 4 منتشر شده است. لاینزگیت امروز اولین تصویر رسمی فیلم John Wick 4 را منتشر کرد که در این تصویر شاهد حضور جان ویک با بازی کیانو ریوز هستیم که به‌نظر می‌رسد جان ویک مشغول دعا خواندن است. اطلاعات بیشتری در دسترس نیست و در ادامه می‌توانید اولین تصویر رسمی فیلم John Wick: Chapter 4 را مشاهده کنید:

فیلم John Wick: Chapter 4 قرار است در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) روی پرده برود. همچنین ساخت فیلم جان ویک 5 تایید شده است.



منبع کیانو ریوز در نقش جان ویک، ایان مک‌شین، لارنس فیشبرن، مارکو زارور، لانس ردیک، رینا ساوایاما، دانی ین، هیروکی سانادا، بیل اسکاشگورد، شمیر اندرسون و اسکات ادکینز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم John Wick: Chapter 4 حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند سه قسمت اول فیلم جان ویک، چاد استاهلسکی برای کارگردانی فیلم John Wick 4 بازگشته است. همچنین شی هیتن و مایکل فینچ وظیفه نوشتن فیلمنامه قسمت جدید این فیلم اکشن را بر عهده داشته‌اند.

در نمایشگاه سینماکان امسال بود که اولین تریلر فیلم جان ویک 4 پخش شد، اما این تریلر تا به امروز به شکل آنلاین پخش نشده است و باید دید لاینزگیت چه زمانی را برای شروع تبلیغات این فیلم اکشن در نظر گرفته است. همچنین در حال حاضر اطلاعات زیادی از داستان و اتفاقات فیلم John Wick: Chapter 4 در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که اتفاقات آن پس از حوادث قسمت سوم آغاز می‌شود و بخشی از اتفاقات در کشور ژاپن جریان خواهد داشت.

بخوانید  اپل سیاست‌های اصلی را تغییر می‌دهد، iOS را به بازی‌های Xbox Cloud و موارد دیگر باز می‌کند
تحریریه مجله بازی یک گیمر