انتشار اولین تریلر سریال The Continental از دنیای جان ویک

دانلود از آپارات

در آخر اخبار سینما و تلویزیوناولین تریلر سریال The Continental منتشر شد. این تریلر فیلم زیادی را نشان نمی دهد و تصاویر کوتاهی از دنیای اتفاقات سریال و از هتل بدنام کانتیننتال تا تماشای قاتلان مختلفی که قرار است در اتفاقات سریال حضور داشته باشند را نشان می دهد. وقایع سریال The Continental تقریبا 40 سال قبل از اتفاقات فیلم های جان ویک رخ می دهد و در ادامه می توانید اولین تریلر این سریال را تماشا کنید:

وقایع سریال The Continental در سال 1975 در نیویورک اتفاق می‌افتد، جایی که ما شاهد گذشته وینستون اسکات خواهیم بود، کسی که امروز هتلی را مدیریت می‌کند که خطرناک‌ترین جنایتکاران جهان در آن ملاقات می‌کنند. کالین وودل مانند وینستون اسکات، مل گیبسون، هوبرت پوینت دژور، جسیکا آلین، میشل پرادا، کیت نیونگو، بن رابسون، آیومد آدگان، پیتر گرین و جرمی باباز جمله بازیگرانی هستند که در سریال قاره ای نقش آفرینی کرده اند.

گرگ کولیج و محله کرک آنها مسئول ساخت سری Continental هستند. آلبرت هیوزکارگردان The Book of Eli قسمت اول و سوم و شارلوت برندستروم کارگردان The Lord of the Rings: The Rings of Power قسمت دوم سریال The Continental را کارگردانی کردند. علاوه بر این، فیلم بالرین با بازی آنا دی آرماس، که در واقع اسپین آف مجموعه فیلم های جان ویک است، در 7 ژوئن 2024 (17 ژوئن 1403) اکران خواهد شد.

شبکه طاووس اولین تریلر سریال The Continental را منتشر کرده است که مقدمه ای برای دنیای جان ویک است.

بخوانید  Les joueurs ne veulent rien, juste un bon internet et quelques amis

سریال Continental در سه قسمت با مدت زمان یک ساعت تا 90 دقیقه تولید می شود که قرار است به شخصیت جوان پسند وینستون اسکات که مدیریت هتل معروف فیلم های جان ویک را بر عهده دارد بپردازد. سریال قاره ای در شهریور ماه سال جاری (شهریور یا مهر) از شبکه طاووس پخش می شود اما زمان دقیق تری اعلام نشده است. فیلم John Wick: Chapter 4 روی پرده سینماها اکران شده است، این فیلم اکشن تا کنون بهترین فیلم جان ویک در بین منتقدان و بینندگان بوده است.