امکان برگزاری ویترین جدید پلی استیشن قبل از رویداد E3

نظرت چیه عزیزم؟ نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در آخرین اخبار بازی، جف گراب در آخرین قسمت از پادکست Game Mess Decides فاش کرد که سونی ژاپن در حال برنامه ریزی یک نمایشگاه جدید پلی استیشن قبل از E3 2023 است. به گفته Grub، سونی به دنبال راه اندازی و نمایش سری جدیدی از بازی ها خواهد بود. کنسول پلی استیشن 5 در این رویداد. در بخشی از سخنان این روزنامه نگار مشهور می خوانیم:

از سوی دیگر، این شرکت اخیرا آخرین قسمت State of Play را منتشر کرده است که در آن شاهد انتشار اطلاعات جدیدی در مورد هدست واقعیت مجازی PlayStation VR2 و همچنین سایر محصولات شخص ثالث مانند Suicide Squad: Kill the Justice League بوده است. . و ما نسخه بازسازی شده Resident Evil 4 بودیم.

جف گراب، گزارشگر معروف صنعت بازی به موارد جدیدی در مورد برنامه های آینده سونی پرداخت.

آنها در حال ذخیره چیزهای خوب برای PlayStation Showcase هستند که قبل از E3 اتفاق می افتد. [شوکیس] قرار بود پاییز گذشته باشد، اما آن ها به دلیل آماده نبودن توسعه دهندگان آن را به عقب انداختند. اما اکنون که این توسعه دهندگان آماده هستند، باید یک نمایش بزرگ برای شروع مرحله بعدی پلی استیشن 5 داشته باشند.”

تصویر پلی استیشن 5

با توجه به بحث بالا، به نظر می رسد سونی چیزهای هیجان انگیزی را برای نمایش در این ویترین آماده کرده است. این شرکت تا زمان نگارش این خبر به صورت رسمی نسبت به این موضوع واکنشی نشان نداده است و باید منتظر اعلام تاریخ رسمی پلی استیشن ویترین جدید باشیم.

بخوانید  این جایگزین های ارزان قیمت Helldivers 2 را در Xbox بررسی کنید
تحریریه مجله بازی یک گیمر