این جایگزین های ارزان قیمت Helldivers 2 را در Xbox بررسی کنید

Helldivers 2 در هفته‌های اخیر موفقیت‌های باورنکردنی داشته است و اکنون که سرورهای آن عمدتاً پایدار هستند، بازیکنان در نهایت آزادند تا دموکراسی را در سراسر کهکشان گسترش دهند. با این حال، کاربران ایکس باکس کنار گذاشته شده اند، زیرا شوتر co-op فقط بر روی PS5 و PC در دسترس است. مشخص نیست که Helldivers 2 در ایکس‌باکس سری ایکس روشن خواهد شد یا خیر، اما گزینه‌های زیادی برای بررسی وجود دارد که حلقه‌های گیم‌پلی مشابهی را ارائه می‌دهند. بهتر از همه، بسیاری از این بازی ها فوق العاده ارزان هستند.

در حالی که هیچ چیز کاملاً شبیه به ضرب وشتم Helldivers 2 نیست، تعداد زیادی از بازی‌های Co-op عالی Xbox وجود دارند که همین مشکل را ایجاد می‌کنند. Remnant 2 جایگزین خوبی است، زیرا داشتن چند سلاح اضافی در کنار شما بقا در دنیای نابخشوده آن را آسان‌تر می‌کند. در حال حاضر با قیمت 30 دلار (50 دلار) به فروش می رسد، بنابراین قبل از ناپدید شدن تخفیف، حتما نگاه دقیق تری بیندازید.

برای چیزی سبک تر، Tiny Tina's Wonderlands را با قیمت 10 دلار در Xbox One و 20 دلار در محتوای DLC سری Xbox پیدا خواهید کرد.

اگر فقط به دنبال حذف انبوهی از دشمنان با چند دوست هستید، Warhammer: Darktide یک توصیه آسان در حال حاضر با قیمت 20 دلار است. در Darktide بیشتر از Helldivers 2 بر روی سلاح های غوغا تاکید شده است، اگرچه عبور از طریق موج به موج دشمنان فوق العاده رضایت بخش است.

در زیر گزینه های مورد علاقه ما Helldivers 2 را پیدا خواهید کرد.

بهترین گزینه های Helldivers 2 در ایکس باکس

اگر چیزی توجه شما را جلب نمی کند، ممکن است به فکر ثبت نام برای Xbox Game Pass Ultimate باشید. نه تنها تعدادی از بازی های فوق را در این سرویس خواهید یافت، بلکه به Dead Island 2 نیز دسترسی خواهید داشت که به اندازه Helldivers 2 آشفته است، اگرچه تاکید بیشتری بر عناصر RPG دارد. اما اگر به دنبال یک بازی مشارکتی سرگرم کننده هستید، این یک توصیه آسان است.

بخوانید  Call Of Duty: MW3 Preseason Content -- Everything Announced So Far

افشا: هر دو GameSpot و Fanatical متعلق به Fandom هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر