با قدرتمندترین شمشیرها در انیمه Demon Slayer آشنا شوید!

در دنیای انیمه Demon Slayer شمشیرها جایگاه ویژه ای دارند. رنگ هر شمشیر ارتباط نزدیکی با سبک تنفس و هویت هر شخصیت دارد. اگر می خواهید با قوی ترین شمشیرهای نیچیرین در این مجموعه آشنا شوید، با یک گیمر همراه باشید.

حتماً هنگام تماشای انیمه فوق العاده و تاثیرگذار «Demon Slayer» یا «Kimetsu no Yaiba» نام «نیچیرین» را بارها شنیده اید. Nichirin سلاحی است که توسط اعضای ارتش شیطان کش استفاده می شود. این شمشیر با استفاده از سنگ معدن قرمز و ماسه آهن قرمز، موادی که در قسمت‌های بالای کوه نور خورشید یافت می‌شوند، ساخته شده است.

این نوع شمشیر به طور منظم نور خورشید را جذب می کند و آن را به یکی از معدود راه های کشتن موفق شیاطین تبدیل می کند. با این حال، این شمشیرها زمانی که برای بریدن سر شیطان از آنها استفاده می شود، قدرت واقعی خود را نشان می دهند و آن طور که باید و شاید در زخمی شدن سایر قسمت های بدن موثر نیستند. به دلیل اهمیت نیچیرین در از بین بردن شیاطین، این شمشیرها شهرت خاصی دارند و به طور ویژه برای هاشیرا یا سایر اعضای ارتش شیطان کش طراحی و ساخته شده اند. همچنین زمانی که یک شمشیر برای اولین بار طراحی و مورد استفاده قرار می گیرد، هر شمشیر بسته به کاربری مورد نظر، رنگ خاص و منحصر به فردی به خود می گیرد.

در ادامه این مقاله با یک گیمر همراه باشید تا بتوانیم نگاهی بیندازیم به تعدادی از منحصربفردترین و همچنین قدرتمندترین شمشیرهای Nichirin از سری انیمه Devil Killer.


اینوسوکه با ماسک گراز و دو نیچیرین

10. شخصیت شمشیر Nichiren Inosuke Hashibira (Inosuke Hashibira)

ما شخصیت Inosuke را از انیمه Devil Slayer با ماسک خوکی که اغلب روی سرش می گذارد می شناسیم. او یکی از معدود اعضای ارتش شیطان کش است که هنگام مبارزه از دو نیچیرین کاتانا استفاده می کند. از طرفی تیغه شمشیرهای او طرحی نمادین تراشه مانند دارد که جالب توجه است. رنگ تیغه دو کاتانای اینوسوکه خاکستری نیلی است و او همچنین تنها جنگجوی است که از استفاده از دسته امتناع می کند. شمشیرهای او به جای داشتن دسته، با چندین ردیف نوار که دور تیغه پیچیده شده بود تزئین شده بود.

شاید کاتانای دوگانه اینوسوکه از نظر قدرت بهترین سلاح نیچیرین در انیمه شیطان کش نباشد، اما ظاهر و عملکرد آن به خوبی با طبیعت وحشی و خصوصی اینوسوکه و همچنین تکنیک تنفس هیولایی که او استفاده می کند، مناسب است. در نتیجه می توان از این دو شمشیر به عنوان یکی از بی نظیرترین سلاح های این مجموعه یاد کرد.


جیو با تکنیک تنفس آب خود شمشیر را تاب می دهد

9. Nichiren Sword اثر Geo Tomioka

جیو اولین کسی است که هاشیرا تانجیرو ملاقات می کند. شمشیر نیچیرین گیو از نظر ابعاد دارای اندازه استاندارد و به رنگ آبی تیره است که با شیوه تنفس او یعنی تنفس در آب هماهنگ است. کاتانای گیو یک دسته شش ضلعی برنزی نیز دارد و روی تیغه آن عبارت «Destroy Demons» حک شده است.

بخوانید  Nintendo Is Teaming Up With Sony To Create A Live-Action The Legend Of Zelda Movie

اگرچه کاتانای گیو چندین بار در حین مبارزه با آکازا در سراسر مانگای Demon Slayer آسیب دیده است، شمشیر او هنوز هم قدرتمند است. این حداقل در نبرد او با روی، یکی از اعضای پایین رتبه دوازده ماه دمون، مشهود بود. در نهایت مشخص است که جیو به عنوان یکی از شمشیرزنان اصلی ارتش شیطان کش، به سلاحی چشمگیر نیاز دارد که عملکرد مهمی در حین مبارزه داشته باشد.


شینوبو کوچو با شمشیر تیز و سوزن مانندش در میان پروانه ها

8. شمشیر نیچیرن شینوبو کوچو

Shinobu Kocho یکی دیگر از شخصیت های محبوب انیمه Demon Slayer و یکی از اعضای Hashira است. او یک مبارز بسیار توانا است و راه خواهر بزرگترش کانائه را دنبال می کند. کانای هاشیرای جول است که چندین سال قبل از اتفاقات اصلی داستان توسط دوما کشته شد.همیشه) از دوازده عضو برتر کیزوکی که مجروح شدند و جان باختند.

شینوبو از نظر بدنی ضعیف تر از بقیه است. در نتیجه، او نیاز به استفاده از شمشیر مخصوص دارد که اگرچه نمی تواند سر شیاطین را ببرد، اما عملکرد دیگری دارد. شمشیر شینوبو آنقدر نازک و ظریف است که نوک آن شبیه سوزن است. با استفاده از این ویژگی شمشیر خود، به جای سر بریدن دشمن، آنها را مسموم می کند. رنگ تیغه شمشیر او آبی اسطوخودوس است و با نحوه تنفس حشرات شینوبو مطابقت دارد.


مویچیرو توکیتو موهای بلند و چشمانی روشن دارد

7. Nichiren Sword شخصیت مویچیرو توکیتو (Moichiro Tokito)

مویچیرو توکیتو جوان ترین هاشیرا در دنیای انیمه Devil Slayer است و یک اعجوبه شگفت انگیز است که در سن چهارده سالگی به این گروه پیوست. او همچنین از نوادگان یکی از قدرتمندترین شیاطین به نام کوکوشیبو است.

شمشیر مویچیرو شبیه یک کاتانای معمولی است. اما با توجه به شیوه تنفس او که تنفس مه آلود است، رنگ تیغه شمشیر سفید است. البته، Moichiro همچنین می تواند او را به لطف فعال کردن علامت Devil Slayer به قرمز روشن تبدیل کند. در مجموع، مویچیرو توکیتو یکی از ماهرترین شمشیربازان این گروه است و می تواند از کاتانای خود به طرز شگفت انگیزی استفاده کند. مهارت او به حدی است که کوکوشیبو تحت تأثیر آن قرار می گیرد.


تنگن اوزوی با شمشیرهای کهربایی نیچیرین

6. Nichiren Sword از Tengen Ozui

تنگن اوزو شخصیت دیگری است که در فصل دوم انیمه Devil Killer با او آشنا شدیم. تنگن همچنین یکی از اعضای عالی رتبه شیطان کش و ارتش هشیرا است. سلاح جنگی او برای مقابله با شیاطین قدرتمند یک شمشیر جنگی معمولی نیست، او از دو شمشیر Nichiren که توسط یک زنجیر به هم وصل شده اند استفاده می کند. با وجود وزن زیاد و اندازه بزرگ این دو سلاح، استفاده از آنها به قدرت و مهارت بالایی نیاز دارد. خوشبختانه تانگن این مزایا را دارد و قادر است با استفاده از این سلاح ضربات مهلک و مهلک به دشمن وارد کند و هر دو زحل را به خوبی کنترل کند.

بخوانید  اشاره به پروژه احتمالی Metal Gear Solid در آگهی استودیوی چینی Virtuos

دو شمشیر نیچیرین به دلیل تکنیک تنفس باریک که تنفس صحیح است، به رنگ کهربایی می درخشد. گفته می شود که هیچ شیطانی نتوانست از ضربه سلاح مرگبار تنگن جان سالم به در ببرد تا زمانی که با ششمین دیو عالی جیوتارو مبارزه کند.


میتسوری کانروجی با شمشیری شلاق مانند

5. شمشیر نیچیرن میتسوری کانروجی

Nichirin Hashirai of Love بدون شک یکی از عجیب ترین شمشیرهای کاتانا در مجموعه Kimetsu no Yaiba است. شمشیر عجیب میتسوری کانروجی بیشتر شبیه یک شلاق بلند و انعطاف پذیر است تا یک شمشیر کاتانای معمولی. شکل شمشیر او به هاشیرا اجازه می دهد تا حملات بسیار سریعی را انجام دهد و این به میتسوری کمک کرد تا با زوهاکوتن، کلون چهارمین دیو از بالاترین رتبه هانتگو، مقابله کند.

با توجه به نوع نفس میتسوری که نفس عشق است، رنگ شمشیر او صورتی است. از طرفی انعطاف پذیری شمشیر نیز نشان دهنده توانایی های این هاشیرا است زیرا میتسوری در هنگام مبارزه بسیار انعطاف پذیر است و دامنه حرکتی وسیعی دارد. به طور کلی، این شمشیر نیچیرین آنقدر منحصر به فرد است که فقط میتسوری کانروجی قادر به استفاده از آن است.


جیومی هیمیجیما با سلاح عجیب خود که گرز و تبر است

4. سلاح Nichiren توسط Jyumi Himejima

گیومی هیمه‌جیما، سنگ‌ساز هاشیرای است که از این تکنیک تنفسی استفاده می‌کند. او از یک سلاح مخصوص که ترکیبی از خفاش و تبر است برای مبارزه با شیاطین استفاده می کند. این سلاح مطمئناً شمشیر نیست، اما در ساخت آن از همان مواد به کار رفته در کاتانای نیچیرین استفاده شده است. این اسلحه یکی از قدرتمندترین سلاح های ارائه شده در این انیمه است و حتی بالاترین رتبه شیطان یعنی کوکوشیبو نیز نتوانست آن را نابود کند.

اسلحه گومی به رنگ خاکستری است و با سبک تنفس او مطابقت دارد. این سلاح غیرمعمول بهترین انتخاب برای این هشیره است، زیرا او نابینا است و از پژواک هایی که سلاحش می دهد، وضعیت اطراف خود را درک می کند.


کوکوشیبو در مقابل ماه درخشان و شمشیر عجیبش

3. شخصیت کوکوشیبو نیچیرن شمشیر است

کوکوشیبو یکی از آنتاگونیست های قدرتمند سری Devil Slayer است و در صدر لیست دوازده نفره کیزوکی قرار دارد. او قبل از پذیرفتن پیشنهاد موزان کیبوتسوگی و تبدیل شدن به یک شیطان یک انسان بود. در آن زمان نام او Michikatsu Tsujikuni بود، برادر Yoriichi Tsujikuni که به عنوان قوی ترین قاتل شیطان شناخته می شد.

شمشیر کوکوشیبو یکی از منحصربفردترین اقلام این لیست است. یک کاتانای فوق العاده قدرتمند و بادوام که به خواست کوکوشیبو تغییر شکل می دهد و توانایی های احیا کننده بالایی دارد. در زمانی که کوکوشیبو از تکنیک تنفس ماه استفاده می کرد، شمشیرش به رنگ بنفش بود. اما بعداً با استفاده از قدرت Devil Blood Art رنگ تیغه شمشیر خود را تغییر داد و قرمز شد. می توان گفت که این شمشیر یادگار دورانی است که او هنوز هشیرا بود، هرچند بعدها با کمک نیروهای شیطانی خود تغییراتی در آن ایجاد کرد و سلاحی جدید و مرگبار ساخت که تنها عده کمی توانستند در برابر آن مقاومت کنند.

بخوانید  Westworld توسط HBO پس از چهار فصل لغو شد

تانجیرو کامادو چهره ای عصبانی و شمشیری در دست دارد

2. شمشیر نیچیرن اثر تانجیرو کامادو

Tanjiro یکی از شخصیت های اصلی و مهم انیمه Kimetsu no Yaiba است و شمشیر او شاید یکی از جالب ترین نمونه های این لیست باشد.

تانجیرو شروع به تنفس آب کرد، اما زمانی که برای اولین بار از شمشیر نیچیرن استفاده کرد، رنگ تیغه آبی نبود، بلکه سیاه بود. دلیل این مشکل به دلیل استفاده او از روش تنفس خورشیدی است. این رنگ شمشیر در دنیای شیاطین کش چندان مورد استقبال قرار نگرفته و اغلب با طول عمر کمتر و بدشانسی بیشتر صاحبش همراه است.


یوریچی تسوجیکونی با شمشیر شعله ور خود نیچیرین

1. شمشیر نیچیرن اثر یوریچی تسوگیکونی

در پایان، نقش هر چه که باشد، نقش قدرتمندترین شیطان کشی است که تا به حال در این دنیای پر از خشم و خشونت زندگی کرده است. یوریچی تسوگیکونی، که تانجیرو از بسیاری جهات به او شباهت داشت، یکی از کمیاب ترین شمشیرهای این مجموعه را داشت.

شمشیر او، نیچیرین، سیاه رنگ است که نشانه ای شوم در دنیای شیطان کش به حساب می آید. همانطور که گفتیم، این رنگ شمشیر نماد یک زندگی کوتاه است، اگرچه این شخصیت تا سن بسیار بالایی زندگی کرد. از سوی دیگر، از آنجایی که یورویچی دارای علامت قاتل شیطان بود، می‌توانست هنگام مبارزه شمشیر نیچیرن را به رنگ قرمز روشن درآورد. یوریچی با کمک این سلاح ارزشمند و بی نظیر، تقریباً موزان را به زانو درآورد و ترس از مرگ و نابودی را برای همیشه در زندگی خود جای داد.

در پایان این مقاله، نظر شما در مورد سلاح های قدرتمند ارائه شده در این لیست چیست؟ کدام هاشیرا با قدرت شمشیر خود بیشتر شما را تحت تأثیر قرار داد؟ در نهایت در دنیای انیمه Demon Slayer این قدرت شمشیر است که حرف اول را می زند یا اینکه سبک تنفس و شخصیت شمشیرزن است که به شمشیر نیچیرن او قدرت می دهد؟ ما همچنان مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم، پس فراموش نکنید که آنها را با ما و سایر دوستان خود به اشتراک بگذارید. متشکرم


تحریریه مجله بازی یک گیمر