اعلام مدت زمان تجربه بازی Lies of P

شما می‌توانید نظرات خود درباره‌ی اخبار بازی Lies of P را با تیم یک گیمر و سایر کاربرها در میان بگذارید.



منبع

پینوکیو و شمشیر بلندش در حال قدم زدن در تاریکی بازی Lies of P

به‌تازگی چوی جی-وون، کارگردان بازی Lies of P در مصاحبه‌ی جدید خود اعلام کرد داستان اصلی بازی حدود ۳۰ ساعت زمان خواهد برد. بااین‌حال اگر بازیکنان درگیر محتوای جانبی شوند و مأموریت‌های اختیاری را نیز کامل کنند، مدت زمان گیم‌پلی تا ۶۰ ساعت افزایش پیدا خواهد کرد. جی-وون در این‌باره گفت: «اگر بخش اصلی بازی را انجام دهید، حدود ۳۰ ساعت طول می‌کشد. اما اگر به کاوش تمام محتویات مخفی‌شده در بازی را بپردازید، حدود ۶۰ ساعت زمان خواهد برد».

استودیو Neowiz Games مدت زمان لازم برای تجربه‌ی داستان اصلی بازی Lies of P را اعلام کرد.

بازی Lies of P قرار است در سال ۲۰۲۳ روی پلتفرم پی سی و کنسول‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس عرضه شود. این بازی در روز نخست انتشار روی سرویس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد.

جی-وون در ادامه توضیح داد بازیکنانی که ترجیح می‌دهند تجربه‌ای کوتاه‌تر و محدودتر داشته باشند، می‌توانند بازی Lies of P مطابق با سبک بازی خود به‌صورت مرحله به مرحله تجربه کنند؛ به طوری که هر یک از مراحل آن تقریباً ۱۰ ساعت طول می‌کشد و دارای ویژگی‌های منحصربه‌فردی خواهد بود. کارگردان بازی Lies of P افزود: «تجربه‌ی کامل هر مرحله حدود ۱۰ ساعت طول می‌کشد که هر کدام ویژگی‌ها و مشخصه‌های متفاوتی دارند. اگر هر یک از مراحل را در یک نوبت و به‌عنوان یک بازی کوتاه انجام دهید، از تجربه‌ی مرحله به مرحله لذت خواهید برد».

بخوانید  انتظار می رود جزئیات بیشتری از پلی استیشن 5 پرو در ماه های آینده منتشر شود

بازی نقش‌آفرینی و اکشن Lies of P، جدیدترین اثر استودیو Neowiz به شمار می‌آید که باتوجه‌به سبک سولزلایک و شباهت‌هایی که به بازی محبوب بلادبورن دارد، مورد توجه قرار گرفته است. این بازی پس از معرفی اولیه و در چند ماه گذشته هیجان قابل توجهی را بین طرفداران این سبک ایجاد کرد و در هر نمایش خود امیدوارکننده به نظر رسیده است. باتوجه‌به این نمایش‌ها به نظر می‌رسد استودیو Neowiz در زمینه‌ی طراحی محیط، سیستم مبارزه و بخش هنری عملکرد قابل قبولی داشته باشد. حال این سازنده در خبری تازه به مدت زمان لازم برای تجربه‌ی این بازی اشاره کرده است که برای طرفداران محتوای زیاد و طولانی خبر خوبی خواهد بود.