انتظار می رود جزئیات بیشتری از پلی استیشن 5 پرو در ماه های آینده منتشر شود

تام هندرسون اخیرا گزارشی از کار سونی بر روی کنسول پلی استیشن 5 پرو منتشر کرده و اعلام کرده که این کنسول در سال 2024 عرضه خواهد شد. اگرچه در حال حاضر جزئیات زیادی از مدل قدرتمندتر کنسول نسل نهم سونی در دسترس نیست، اما در میان جدیدترین بازی های این کنسول اخبار، ما فهمیدیم که این وضعیت احتمالا به زودی تغییر خواهد کرد.

هنوز مشخص نیست که تام هندرسون به مدل پلی استیشن 5 با درایو دیسک قابل جابجایی اشاره می کند یا اینکه در مورد سخت افزار دیگری صحبت می کند. در گذشته شایعاتی مبنی بر عرضه این مدل از کنسول PS5 در سپتامبر 2023 وجود داشت، اما هنوز تایید نشده است. ظاهراً سونی قصد دارد در اوایل ژوئن 2023 رویداد PlayStation Showcase برگزار کند. بنابراین، ممکن است جزئیات بیشتری در این رویداد منتشر شود.

تام هندرسون در جریان پخش اخیر خود ادعا کرد که جزئیات بیشتری در مورد کنسول PS5 Pro در آینده ای نه چندان دور به اشتراک گذاشته خواهد شد.

تام هندرسون در جریان اخیر خود، او ادعا کرد که جزئیات بیشتری در مورد کنسول PS5 Pro باید در ماه‌های آینده در اختیار طرفداران قرار گیرد، اگرچه هیچ اشاره‌ای به انتشار این اطلاعات از طریق کانال‌های رسمی نشده است. در هر صورت، احتمالا به زودی جزئیات بیشتری در این مورد منتشر خواهد شد. تام هندرسون ادامه داد که سونی سخت افزارهای دیگری را قبل از پلی استیشن 5 پرو عرضه خواهد کرد، اما از ارائه اطلاعات بیشتر خودداری کرد.