آنجلو بادالامنتی، آهنگساز Twin Peaks در 85 سالگی درگذشت

دلیل مرگ ذکر نشده است.

لینچ گفت: “من با آنجلو می نشینم و درباره صحنه ای با او صحبت می کنم و او شروع به نواختن آن کلمات روی پیانو می کند.” مجله نیویورک تایمز در سال 2005، روند آنها را توضیح داد. حتی گاهی اوقات دور هم جمع می‌شویم و چیزهایی را روی پیانو اختراع می‌کنیم، و قبل از اینکه متوجه شوید، این به ایده یک صحنه یا یک شخصیت منجر می‌شود.»

بادالامنتی علاوه بر کار مکرر با لینچ، با دیوید بووی، پل مک کارتنی، نینا سیمون، لیزا مینلی، مایکل جکسون، LL Cool J، Pet Shop Boys و Marianne Faithfull نیز همکاری داشته است. بادالامنتی تم آغازین بازی های المپیک تابستانی 1992 بارسلون را ساخت.

این نوازنده متولد بروکلین قبل از اینکه لینچ کل قوس زندگی و حرفه خود را تغییر دهد به عنوان معلم موسیقی در دایکر هایتس بروکلین کار می کرد.

بادالامنتی در سن 85 سالگی درگذشت و به یک دهه همکاری حرفه ای با لینچ پایان داد – این زوج پس از استخدام به عنوان مربی آواز برای ایزابلا روسلینی در فیلم مخمل آبی در سال 1986 با یکدیگر همکاری کردند. بادالامنتی در نهایت آهنگساز مورد علاقه لینچ شد و موسیقی برای Twin Peaks، Lost Highway و Mulholland Drive را ساخت. در سال 1990، بادالامنتی جایزه گرمی را برای بهترین اجرای موسیقی پاپ برای کارش در Twin Peaks دریافت کرد. لینچ، معمولاً صادقانه اما رمزآلود، با گفتن «امروز…بدون موسیقی» به مرگ همکارش و از دست دادن «برادر» اش اشاره کرد. گزارش آب و هوای روزانه آن.

بخوانید  Disney Dreamlight Valley: چگونه از شر گیاهان شیطانی خلاص شویم

آنجلو بادالامنتی، آهنگساز مشهوری که شاید بیشتر به خاطر همکاری هایش با فیلمساز دیوید لینچ شناخته می شود، درگذشت. از سایت هواداران به Twin Peaks خوش آمدیدچند تن از اعضای خانواده بدالامنتی روز دوشنبه مرگ او را تایید کردند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در بخشی از بیانیه خانواده آمده است: “آنجلو به ریشه‌های خود و خانواده‌اش وفادار مانده است، هرگز نورث جرسی را به مقصد لس‌آنجلس ترک نکرد. ناگفته نماند داستان‌های آرام اما نفس‌گیر که او هرگز کم نداشت. او واقعاً برای خیلی‌ها تنگ خواهد شد.” کسی که زندگی خوبی داشته باشد، مرگ خوبی نیز دارد.»