چهره شخصیت اصلی بازی Silent Hill Remake 2 دوباره طراحی شده است

اسکرین شات جدیدی از بازی Silent Hill 2 Remake در سرورهای Steam آپلود شده است که چهره تغییر یافته جیمز ساندرلند را نشان می دهد.

در میان جدیدترین اخبار بازی، باخبر شدیم که کونامی تصویر جدیدی از بازی Silent Hill 2 Remake را روی سرورهای استیم آپلود کرده است که نشان دهنده طراحی مجدد چهره جیمز ساندرلند توسط تیم Bloober است. این تصویر چهره کوچکتر قهرمان بازی را نسبت به رندر قبلی نشان می دهد و بیشتر شبیه نسخه اصلی این شخصیت است. چهره جیمز ساندرلند در تریلر قبلی با طراحی اولیه شخصیت متفاوت بود و پیرتر و خسته تر به نظر می رسید.

بازطراحی ظاهر جیمز ساندرلند در سایلنت هیل 2 بازسازی شد

مدتی پیش جف گروه پادکست Bombcast ادعا کرد که سونی در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک رویداد مرتبط با پلی استیشن در ماه می 2024 است و بازسازی Silent Hill 2 در این رویداد به نمایش گذاشته خواهد شد. بازی Silent Hill 2 Remake تاکنون در آمریکای شمالی و کره جنوبی رتبه بندی شده است. با توجه به اینکه رده بندی سنی بازی ها معمولا در مراحل پایانی ساخت و نزدیک به زمان انتشار انجام می شود، بدیهی است که نباید زیاد منتظر عرضه این بازی باشیم.

آخرین تریلر بازی Silent Hill 2 Remake با بازخورد منفی برخی از طرفداران روبرو شد که از تمرکز بیش از حد بازی بر روی مبارزه انتقاد کردند. پیوتر پاپینومدیر عامل Bloober Team اعلام کرد که آخرین تریلر بازی Silent Hill 2 Remake کیفیت اصلی بازی را نشان نمی دهد و کونامی مسئولیت بازاریابی بازی را بر عهده دارد. این بازی برای پلی استیشن 5 و رایانه های شخصی در حال توسعه است و در سال 2024 و در زمان نامعلومی منتشر خواهد شد.

بخوانید  تاریخ انتشار نینتندو سوییچ 2 لو رفت

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر