بازسازی Splinter Cell استانداردهای پنهان کاری را پیش می برد

دشمنان در Splinter Cell Remake ممکن است بتوانند بازیکن را از طریق بازتاب در پنجره ها، آینه ها و موارد دیگر تشخیص دهند.

Splinter Cell Remake را می توان یکی از برجسته ترین آثار تولید شده توسط یوبی سافت دانست که طرفداران زیادی منتظر تجربه آن هستند. با توجه به اینکه Ubisoft نمایشگاه Ubisoft Forward خود را در تاریخ 10 ژوئن 2024 برگزار می کند، احتمالاً تریلر جدیدی از این بازی به نمایش در خواهد آمد. با این حال، یک افشاگر اکنون جزئیات جدیدی در مورد مکانیک مخفی کاری در بازسازی Splinter Cell منتشر کرده است.

همانطور که توسط افشاگر محبوب Visceral ادعا شده است، Splinter Cell Remake از بازتاب های رادیواکتیو در گیم پلی مخفیانه خود استفاده خواهد کرد. اگرچه این فناوری در بسیاری از بازی ها استفاده می شود، اما به نظر می رسد که یوبی سافت می خواهد در زمینه ردیابی پرتوها گامی رو به جلو بردارد. افشاگر توضیح می دهد که در این نسخه، دشمنان قادر خواهند بود بازیکنان را با انعکاس تصاویر در پنجره ها، آینه ها و موارد دیگر شناسایی کنند.

این کار نحوه رویارویی شما با دشمنان را تغییر می دهد و تاثیر محیط را در گیم پلی افزایش می دهد. اگرچه بازسازی Splinter Cell احتمالاً دارای سیستم نشانه گذاری نسخه های قبلی خواهد بود، ردیابی پرتو می تواند به بازیکنان کمک کند و به آنها کمک کند تا دشمنان را سریعتر شناسایی کنند. سری Splinter Cell یکی از بهترین عناوین مخفی کاری محسوب می شود. بنابراین، دیدن نوآوری‌های گیم‌پلی در بازسازی Splinter Cell با استفاده از retracing جای تعجب نیست.

بخوانید  داستان سخت پشت تولید The Last of Us Survivor Part 2 چه بود؟

یک پست شغلی Ubisoft در سال 2022 به تغییراتی در داستان Splinter Cell Remake اشاره کرد: «ما از اولین بازی Splinter Cell به عنوان پایه‌ای برای بازنویسی داستان و به‌روزرسانی آن برای مخاطبان امروزی استفاده می‌کنیم. ضمن وفاداری به ماهیت و محتوای بازی اصلی، شخصیت‌ها و جهان را بررسی می‌کنیم تا آن را منحصر به فرد و باورپذیرتر کنیم. به عنوان یک نویسنده، به تیم داستان سرایی ملحق می‌شوید و به ایجاد یک تجربه روایی منسجم و جذاب کمک می‌کنید.»

بازسازی Splinter Cell با استفاده از موتور بازی Snowdrop برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، سری ایکس باکس تیم سازنده امیدوار است که بدون نیاز به کشتن یک دشمن، بازی را تکمیل کند. اگرچه تاریخ انتشار بازی مشخص نیست، اما تام هندرسون می گوید طرفداران نباید تا سال 2025 یا 2026 منتظر بمانند تا آن را امتحان کنند.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر