پیش فروش بازی Magic: The Gathering Assassin's Creed TCG رسما باز شد

با بازی Fallout، Magic: The Gathering با یکی دیگر از فرنچایزهای محبوب بازی های ویدیویی برای گسترش جدیدی در تابستان امسال همکاری می کند. همانطور که در ماه فوریه اعلام شد، کارت‌های Assassin's Creed MTG در دسترس هستند 5 جولای. چه به دنبال اضافه کردن چند کارت جدید به دک موجود خود باشید و چه بخواهید Magic: The Gathering را برای اولین بار تجربه کنید، یک محصول Assassin's Creed برای همه وجود دارد.

در مجموع پنج آیتم منحصربه‌فرد Magic: The Gathering: Assassin's Creed در دسترس هستند. اکنون می‌توانید همه آنها را پیش‌سفارش کنید، اگرچه تا 5 جولای منتشر نمی‌شوند. در اینجا یک نمای کلی از آنچه در دسترس است آورده شده است آمازون و بهترین خرید. در زیر هر محصول را توضیح داده ایم. اگر قیمت بین زمان سفارش شما و تاریخ انتشار تغییر کند، از کمترین قیمت ارائه شده در آمازون بهره مند خواهید شد.

Magic: The Gathering – پیش‌سفارش‌های کارت Assassin's Creed

اگر در مجیک تازه کار هستید و می خواهید به جای جمع آوری کارت، TCG بازی کنید، بهترین گزینه شماست Magic: The Gathering: Assassin's Creed Starter Kit. این بسته شامل همه چیزهایی است که برای شروع بازی نیاز دارید، از جمله دو دک با تم Assassin's Creed. علاوه بر کارت های رایج تر، دو کارت Mythic Rare و هشت کارت Rare در هر عرشه دریافت خواهید کرد. شما همچنین یک راهنمای کامل مبتدی و جعبه هایی برای ذخیره هر دو عرشه دریافت خواهید کرد. بهترین از همه این است که فقط 19 دلار مقرون به صرفه است.

Magic: The Gathering - بسته های تقویت کننده مجموعه Assassin's Creed
Magic: The Gathering – بسته های تقویت کننده مجموعه Assassin's Creed

آلبوم عکس

اگر می‌خواهید تا حد امکان کارت‌های با موضوع Assassin's Creed جمع‌آوری کنید، باید آن‌ها را بررسی کنید فراتر از جعبه تقویت کنندهکه شامل 24 بسته هفت کارتی است. برای کلکسیونرهای جدی MTG و طرفداران بزرگ Assassin's Creed، 10 کارت تقویت کننده های کلکتور برای پیش‌سفارش با قیمت 27 دلار در دسترس هستند. یا می توانید یک جعبه تقویت کننده Assassin's Creed Collector's Booster با 12 بسته به قیمت 260 دلار – در مجموع 64 دلار در مقایسه با خرید 12 بسته به صورت جداگانه صرفه جویی می کنید.

بخوانید  نقد سریال لوکی (Loki) | قسمت سوم از فصل دوم

همچنین وجود دارد باندل Assassin's Creed با نه Beyond Booster، یک Spindown Life Counter و چند چیز دیگر به قیمت 62 دلار.

تحریریه مجله بازی یک گیمر