نیم نگاهی به بازی مسابقه ای SpongeBob Nickelodeon Kart Racers 3 بیندازید

در یوتیوب تماشا کنید

بازی Nickelodeon Kart Racers 3 برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس وان و سری SX، رایانه های شخصی و نینتندو سوییچ منتشر شد.

در قسمت جدید پیش نمایش یک گیمر، بازی مسابقه ای Nickelodeon Kart Racers 3: Slime Speedway را تجربه کردیم. این بازی توسط استودیوی بازی سازی Bamteng بر روی Unreal Engine 4 ساخته شده است و گیم میل مسئولیت انتشار آن را بر عهده داشته است. در این قسمت از نیم نگاهمان هم متحد هستیم. در این ویدئو مشاهده خواهید کرد که آرایس، میثم، رضا، مجتبی، فرزین و محمد امیر (جلالی خودمان) در رقابتی چشم نواز و خیره کننده شرکت می کنند. پس بیایید بنشینیم و بدون اتلاف وقت بازی مسابقه ای باب اسفنجی را تماشا کنیم.

بازی های مربوط به باب اسفنجی و دوستانش طرفداران زیادی دارند. البته نه فقط بازی‌ها، بلکه این روزها تقریباً هر چیزی در مورد شخصیت و دوستانی که بیشتر از او سورئال‌تر از او باشد، در مورد آن شخصیت شلوار مکعبی شایان ستایش، توجه را جلب می‌کند. به هر حال، باب اسفنجی یک شخصیت به یاد ماندنی و بی پایان نوستالژیک است. شخصیتی که احتمالا بسیاری از شما بینندگان یک گیمر بخشی از دوران کودکی خود را با آن گذرانده اید.

در آخرین قسمت از نیم نمایش یک گیمر، به یک بازی مسابقه ای در مورد باب اسفنجی و دوستانش رفتیم. یک گیمر را دنبال کنید و Nickelodeon Kart Racers 3: Slime Speedway را تجربه کنید.