نیل دراکمن دیگر بازی های بزرگ زیادی برای ساختن ندارد و آرزوی یک زندگی “محتاطانه” را دارد

نیل دراکمن، نویسنده و کارگردان مشترک The Last of Us و The Last of Us Part 2، اخیراً گفته است که می تواند خود را در حال حرکت به سمت چیزی “کم کلید و کم استرس تر” ببیند زیرا نمی خواهد این کار را انجام دهد. آن را انجام نده نمی دانم هنوز چند مسابقه بزرگ باقی مانده است.

در مصاحبه با خواننده رپ لاجیک، از دراکمن پرسیده شد که چه مدت خود را در صنعت بازی های ویدیویی کار می کند؟ دراکمن پاسخ داد: “من حدس می‌زنم که خودم را برای همیشه در این مقیاس انجام نمی‌دهم.”

“این خیلی زیاد است، و چیزهای زیادی از شما می گیرد. مدیریت افراد و استودیوهای متعدد در سراسر جهان بسیار استرس زا است.” دراکمن گفت. “بنابراین شما داشتید در مورد اینکه چگونه وارد این مرحله جدید از زندگی خود می شوید، جایی که بچه های شما شماره یک هستند، و من در مکان مشابهی هستم که بچه های من شماره یک هستند. و من این را می دانم، به خصوص در مورد دخترم. اکنون 13، و من احساس می کنم زندگی او را از من می گیرد. می دانم که زمان محدود است، بنابراین برای من بسیار با ارزش است و نمی خواهم زمانی که آنها می خواهند با من وقت بگذرانند آن را تلف کنم، و این تعداد است. یکی.”

بعداً در این مصاحبه، دراکمن توضیح داد که به نقطه‌ای از زندگی‌اش می‌رسد که از خود می‌پرسد: «پایان بازی اینجا چیست؟» زمان تماس با او کی است؟» در همان زمان، او خود را در حال کار روی پروژه های کوچکتر می دید که همچنان به او اجازه خلاقیت می داد.

بخوانید  سرورهای Assassin's Creed 2 خاموش می‌شوند

دراکمن گفت: «بنابراین می‌بینم که به سمت چیزی کم‌اهمیت‌تر و با استرس کمتر حرکت می‌کنم، که همچنان به من اجازه می‌دهد تا آن خروجی خلاقانه را داشته باشم. اما می دانید، من به این فکر کردم که هنوز چند بازی مانند این در من وجود دارد، و تعداد آنها زیاد نیست.

در ادامه مصاحبه، دراکمن گفت که بعد از موفقیت Uncharted 2 همه چیز شروع به تغییر کرد.

“Uncharted 2 سرگرم کننده ترین بازی بود که من روی آن کار کردم، زیرا Uncharted 1، بسیاری از مردم آن را دوست داشتند، اما موفقیت بزرگی نبود. باز هم به اندازه کافی موفق بود که می توانستیم سونی را خوشحال کنیم. ما به اندازه کافی پول به دست آوردیم. اما با Uncharted 2، احساس می‌کردیم که چیزی واقعاً خاص داریم، مثل اینکه همه آن را می‌دانستیم، و می‌دانستیم که زیر رادار پرواز می‌کنیم، و هیچ‌کس انتظار چیزی را که قرار است ارائه دهیم نباشد.

دراکمن ادامه داد: “فقط این رفاقت وجود داشت و استرس وجود نداشت، و بعد از آنچارتد 2 همه چیز فوق العاده استرس زا بود، زیرا اکنون زیر رادار پرواز نمی کنید، اکنون همه منتظرند تا اتفاقی بیفتد. . عالی.”

“و شما باید فکر کنید، “چگونه می توانیم آن را عالی کنیم و چگونه آن را به گونه ای انجام دهیم که احساس نکنیم خودمان را تکرار می کنیم؟” بنابراین همیشه باید آن را عالی و جدید بسازید که واقعاً بسیار سخت است.»

Druckmann اخیراً گفته است که The Last Of Us 3 بیشتر از همیشه محتمل است. اما در حال حاضر چیزی به طور رسمی اعلام نشده است.

بخوانید  تریلر Call Of Duty: MW3 و Warzone اسکین های جدید Warhammer 40,000 را به نمایش می گذارد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر