بازی Respawn's Star Wars FPS لغو شد – گزارش

اوایل امروز، الکترونیک آرتز اعلام کرد که 5 درصد از کارکنان خود را اخراج خواهد کرد. علاوه بر این، این شرکت اعلام کرد که برخی از بازی‌های مبتنی بر مالکیت معنوی دارای مجوز را کنار می‌گذارد و ظاهراً بازی Star Wars FPS آینده Respawn لغو شده است.

در حالی که EA به صراحت نمی گوید که بازی لغو شده بازی FPS جنگ ستارگان Respawn است، شایان ذکر است که همه نشانه ها به آن اشاره دارند. اوایل این ماه، گزارش شد که این استودیو در حال کار بر روی یک بازی ماندالوریای جنگ ستارگان است که در دوران اوج امپراتوری کهکشانی اتفاق می‌افتد. در حال حاضر، این تنها بازی است که به نظر می رسد با توضیحات EA مطابقت دارد.

بازی بعدی ماندالوریان به دلایل مختلف بسیار مورد انتظار بود. اول از همه به این دلیل که توسط همان استودیو ساخته شده است که روی Titanfall 2 کار کرده است، یک بازی که عموماً مورد استقبال قرار گرفته است. متأسفانه این روند غم انگیزی است که EA در گذشته دنبال کرده است و بازی‌ای را که Respawn روی آن کار می‌کرد لغو کرده است. به گفته یکی از توسعه دهندگان سابق، این استودیو ده ماه قبل از اینکه EA آن را لغو کرد، روی Titanfall 3 کار می کرد.

به لطف گزارشی از IGN، می دانیم که افرادی که روی بازی معرفی نشده Star Wars کار می کنند به پروژه های دیگری از جمله Apex Legends، Iron Man، Black Panther و سری Jedi منصوب شده اند.

متأسفانه، اخراج‌ها در EA تنها یکی از اخراج‌های امسال است. اخیرا سونی 900 توسعه دهنده را اخراج کرد و هفته گذشته Supermassive Games، سازنده Until Dawn و The Quarry اعلام کرد که 90 کارمند خود را اخراج خواهد کرد.

بخوانید  انتقاد از سازندگان سابق هیلو به دلیل اخراج کارکنان 343 Industries

تحریریه مجله بازی یک گیمر