تریلر Call Of Duty: MW3 و Warzone اسکین های جدید Warhammer 40,000 را به نمایش می گذارد.

به‌روزرسانی فصل دوم Reloaded برای Call of Duty: Modern Warfare 3 و Warzone شامل یک کراس اوور با دنیای Warhammer 40,000 است و یک تریلر جدید پوسته‌های Space Marine را با الهام از این فرنچایز به نمایش می‌گذارد.

این تریلر اسکین های Warhammer 40000 را برای سه بسته مختلف Call of Duty به نمایش می گذارد. در حال حاضر، Tracer Pack: Warhammer 40,000 Space Marines با قیمت 3000 CoD Point (26 دلار) برای یک بسته 13 موردی در فروشگاه درون بازی موجود است. این شامل پوسته‌های اپراتور و نقشه‌های سلاح برای دو بخش مختلف دریانوردی فضایی است: پیشاهنگ اولترامارین و پیشاهنگ فرشتگان خون.

در حال پخش: Modern Warfare III و Warzone | Warhammer 40k Operator Packs Reveal Trailer

علاوه بر این، بسته‌های Sisters of Battle و Astra Militarum Tracer با راه‌اندازی رویداد Warhammer 40,000: For the Emperor این هفته در دسترس خواهند بود. این رویداد از 13 تا 27 مارس برگزار می‌شود و به بازیکنان امکان می‌دهد از طریق چالش‌های درون‌بازی لوازم آرایشی و جوایزی کسب کنند. جوایز هنوز برای این باندل‌های آینده فهرست نشده‌اند، اما احتمالاً مانند بسته‌های IP قبلی بین 2400 تا 3000 دلار CoD امتیاز خواهند داشت.

حتی بدون خرید هیچ یک از بسته‌ها، هر کسی می‌تواند به‌عنوان یک تفنگدار فضایی در حالت چندنفره Juggermosh این هفته بازی کند، جایی که همه بازیکنان لباس‌های جوگرنات را می‌پوشند که به‌عنوان تفنگداران فضایی بازسازی شده است. بازیکنان یا در زره قدرت Ultramar's Vengeance یا به عنوان تفنگداران فضایی Blood Angels در زره قدرت Baal's Wrath تولید خواهند شد، اما کسانی که به دنبال حفظ پوسته Warhammer 40000 پس از پایان رویداد هستند، می‌خواهند بسته Space Marines را خریداری کنند.

این به‌روزرسانی آینده به این معنی است که این آخرین فرصت برای کسب جوایز در رویداد متقاطع The Dune: Rule Of Fate است که در 13 مارس با ورود رویداد Warhammer 40,000: For the Emperor به پایان می‌رسد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر