مادر جیک لوید با این ایده مخالف است که او از جنگ ستارگان متنفر است

یک نظریه در مورد جیک لوید، بازیگر کودک جنگ ستارگان، که نقش آناکین اسکای واکر جوان را در فیلم The Phantom Menace بازی کرد، این است که او از جنگ ستارگان متنفر است و واکنش شدید علیه شخصیت او منجر به مشکلات سلامت روانی او شده است. مادرش، لیزا، در مصاحبه جدیدی با اسکریپس نیوز گفت که هر دو چیز درست نیست.

او گفت: “او همه چیزهای جدید جنگ ستارگان را دوست دارد. مردم فکر می کنند جیک از جنگ ستارگان متنفر است. او آن را دوست دارد.” لوید در حال تماشای سریال Ahsoka در دیزنی + بوده است و مادرش اخیراً یک مجسمه Ahsoka را برای تولدش به او هدیه داده است.

لیزا همچنین تاکید کرد که معتقد است واکنش منفی به The Phantom Menace منجر به بیماری روانی جیک و تصمیم او برای ترک بازیگری نشده است.

لیزا گفت: «به هر حال این اتفاق می‌افتاد. “من معتقدم ژنتیکی بود. و روانپزشک او نیز موافقت کرد که جیک قرار است اسکیزوفرنی شود.”

جیک اکنون 10 ماه پس از اقامت 18 ماهه در یک مرکز بستری برای توانبخشی سلامت روان است. مادرش گفت که او در حال حاضر بهتر است.

او گفت: “او با مردم ارتباط بهتری برقرار می کند و کمی اجتماعی تر می شود، که واقعاً خوب است. این کمی شبیه دیدن دوباره جیک پیر است، زیرا او همیشه تا زمانی که اسکیزوفرنی شده بود فوق العاده اجتماعی بود.” او خیلی بهتر از آنچه من انتظار داشتم کار می کند.»

جیک پس از آن که مادرش در مارس 2023 در حالی که از برداشتن غذا به خانه می‌رفت، رنج می‌برد، به این مرکز رفت. او گفت: “پلیس آمد و از جیک چند سوال پرسید. او با آنها صحبت می کرد، اما هیچ کدام معنی نداشت. این فقط یک کلمه سالاد بود.”

بخوانید  پشتیبانی بازی Metal: Hellsinger از مادها در به‌روزرسانی جدید

مادرش گفت که قبل از آن، در سال 2008، یک پزشک گفت که جیک مبتلا به اسکیزوفرنی پارانوئید است و این تشخیص افسردگی جیک را بدتر کرد. در سال 2015، جیک هنگام سفر از فلوریدا به کانادا دستگیر شد. مادرش وکیلی گرفت تا به او کمک کند تا از زندان بیرون بیاید، اما جیک هرگز پاسخی نداد و او 10 ماه را در زندان گذراند. در سال 2018، خواهر کوچکتر جیک، مدیسون، به دلایل طبیعی در خواب درگذشت. مادرش گفت: “او فقط نمی توانست با آن کنار بیاید. او نمی دانست چگونه با آن کنار بیاید.”

برای اطلاعات بیشتر، داستان کامل را از Scripps News ببینید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر