منتظر قسمت دوم متال گیر سالید باشید

مجموعه دیگری از Metal Gear Solid منتشر شد کنسول های نسل نهم در آینده ای نه چندان دور بسیار محتمل هستند.

اگرچه Metal Gear Solid Delta: Snake Eater را بازگشت بزرگ سری مخفی کاری می دانند، سال گذشته کونامی Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 اولین قدم ها را برای احیای مجموعه بردارید. این مجموعه بازیکنان را با تعدادی از بازی های اولیه این سری آشنا کرد.

نام این بازی را پس از پوشه بگذارید. 1 این تصور را ایجاد کرد که کونامی برنامه هایی برای انتشار مجموعه های مشابه در آینده دارد. اگرچه هنوز به طور رسمی اعلام نشده است، اما به نظر می رسد قطعا اخبار بیشتری از Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2 ما خواهیم شنید.

در ویدئویی که اخیراً توسط Konami منتشر شده است، Metal Gear Production Hotline، نوریاکی اوکاموراشرکت سازنده سری بازی های متال گیر سالید در پاسخ به سوالی درباره گروه دوم بازی های متال گیر سالید اعلام شد که کونامی هنوز تصمیم نگرفته است که شامل چه بازی هایی می شود Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2- قرار داده شود یا چه زمانی منتشر شود. وی در نهایت افزود: لطفا کمی بیشتر صبر کنید.

گزارش های قبلی و اطلاعات به دست آمده از داده کاوی نشان می دهد که Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 2 احتمالاً شامل Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots، Metal Gear Solid: Peace Walker، Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes و Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain خواهد بود.

کونامی همچنین در حال کار بر روی بهبود Metal Gear Solid: Master Collection Vol. 1 که شامل پشتیبانی از وضوح بالاتر، گزینه های تنظیم کنترلر و موارد دیگر می شود. همچنین نسخه بازسازی شده Metal Gear Solid 3 نیز در دست توسعه است که در تاریخی نامعلوم با نام Metal Gear Solid Delta: Snake Eater برای پلی استیشن 5 و سری ایکس باکس منتشر خواهد شد.

بخوانید  زمان تست سرور بازی XDefiant اعلام شد

دانلود ویدیو از ابرات

تحریریه مجله بازی یک گیمر