سازنده The Callisto Protocol یک بازی سرکش جدید را معرفی کرده است

استودیوی Striking Distance یک بازی اکشن سرکش جدید را معرفی کرده است که توسط یک تیم کوچک ساخته شده است.

استودیوی Striking Distance، سازنده بازی ترسناک علمی تخیلی The Callisto Protocol، آخرین پروژه خود را با نام Project Birdseye رونمایی کرد. اتفاقات این بازی در زندان Black Iron Prison اتفاق می افتد که همان محیطی است که در بازی اصلی شاهد آن بودیم اما این بار اکشن های سرکش را تجربه خواهیم کرد. در ادامه می‌توانید اولین تریلر این بازی را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پروژه چشم پرنده نام نهایی آن هنوز مشخص نیست و از سبک بصری شبیه به کمیک ها و دوربینی از بالا به پایین مانند بازی هایی مانند جهنم تکامل می یابد. این بازی به عنوان یک پروژه علاقه شخصی توسط گروه کوچکی از توسعه دهندگان استودیو آغاز شد که مجذوب خلاقیت های سرکشی بودند که «ساخته شدن و آزمایش با آنها آسان بود در حالی که هنوز جذابیت تسلط بر بازی را داشتند».

پروژه Birdseye دنباله ای بر پروتکل Callisto است این نیست، بلکه بیشتر شبیه یک پروژه جانبی است که Striking Distance همزمان با گسترش دنیای بازی روی آن کار کرده است. این پروژه، توسعه بازی AAA بعدی روی استودیو تاثیری نخواهد داشت. پروژه ای که در آگهی های استخدامی گفته شده با استفاده از موتور Enrail 5 ساخته خواهد شد.با معرفی اولیه بازی سازندگان می خواهند بدانند که آیا بازی مورد قبول بازیکنان قرار می گیرد یا خیر.

تاریخ انتشار و پلتفرم های Project Birdseye هنوز مشخص نیست. در حال حاضر، Callisto Protocol بر روی پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس در دسترس است.

بخوانید  لذت و احساس دربازی‌های ویدئویی: ماشین‌های گوشتی

تحریریه مجله بازی یک گیمر