فیلم جدیدی بر اساس پارک های تفریحی دیزنی در حال تولید است

والت دیزنی در حال همکاری با سازندگان مجموعه Cowboy Bebop برای تولید فیلمی بر اساس پارک موضوعی Space Mountain است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیونیکی دیگر از پارک های موضوعی دیزنی که به فیلم تبدیل می شود. کمپانی والت دیزنی اخیراً آندره نمک، ستاره کابوی بی باپ و سیتادل و جاش اپلبام را برای نوشتن فیلمنامه یک فیلم لایو اکشن بر اساس پارک موضوعی کوه فضایی در دیزنی لند استخدام کرده است. جاناتان آیریش، تهیه‌کننده سریال آواتار: Airbender، از طریق بنر Rideback خود در سفینه Space Mountain حضور دارد.

آندره نامک و جاش آپلبام

جوبی هارولد، خالق سری Obi-Wan Kenobi، نویسنده King Arthur: Legend of the Sword، یکی دیگر از تهیه کنندگان فیلم است که اولین نویسنده فیلم Space Mountain نیز بود. Space Mountain یک ترن هوایی داخلی با مضمون فضایی است که برای اولین بار در سال 1975 در والت دیزنی ورلد ریزورت در کالیفرنیا معرفی شد و سپس در دیزنی لند در کالیفرنیا در سال 1977 نصب شد.

ترن هوایی پس از آن به بخشی دائمی از Tomorrowland تبدیل شد، زیرا سایر وسایل سواری دوباره باز شدند و در پنج پارک از شش پارک موضوعی دیزنی نصب شد. در طول سال‌ها، دیزنی سرمایه‌گذاری هنگفتی برای ساخت فیلم‌هایی بر اساس پارک‌های موضوعی خود کرده است که بدون شک معروف‌ترین آن‌ها دزدان دریایی کارائیب است. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد Space Mountain در دسترس نیست و Appelbaum و Namek در حال حاضر در حال شکل دادن به داستان و کلی فیلم هستند.

آندری نماک و جاش آپلبام سابقه نوشتن فیلمنامه برای فیلم هایی مانند Mission: Impossible – Ghost Protocol، Teenage Mutant Ninja Turtles، Teenage Mutant Ninja Turtles: Out of the Shadows و Wonder Park را دارند.

بخوانید  راهنمای خرید پلی استیشن پلاس با قیمت ارزان‌تر

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر