راهنمای خرید پلی استیشن پلاس با قیمت ارزان‌تر

دومین روش برای تهیه سرویس‌های پلی استیشن پلاس با قیمت ارزان‌تر، این است که یک اکانت ترکیه بسازید و سرویس‌ها را در ریجن ترکیه خریداری کنید. قیمت سرویس‌ها در ریجن ترکیه بسیار ارزان‌تر و به‌صرفه‌تر از ریجن آمریکا یا سایر مناطق است و پس از خریداری سرویس، حساب کاربری را روی کنسول پرایمری و ازطریق حساب کاربری اصلی خودتان از سرویس خریداری شده استفاده کنید.

اما نکته مهم‌تر که می‌خواهیم در این ویدیو به آن بپردازیم، این است که به چه شکل می‌توان اشتراک‌های این سرویس را خرید و آیا راه ارزان‌تری برای این کار وجود دارد یا خیر. اولین و اصلی‌ترین راه خرید اشتراک‌های پلی استیشن پلاس، این است که با خرید گیفت کارت از فروشگاه‌های معتبر و بعد Redeem کردن آن از فروشگاه پلی استیشن، حساب خود را شارژ کرده و سپس باتوجه به اینکه می‌خواهیم از کدام Tier سرویس استفاده کنید، آن را از خود فروشگاه پلی استیشن و روی کنسول‌تان خریداری کنید.

خرید سرویس پلی استیشن پلاس جدید آن هم به روش ارزان‌تر موردی است که این روزها عده‌ای از کاربران به‌دنبال آن هستند و در این ویدیو روش‌های موجود را با شما به اشتراک گذاشته‌ایم.

فروشگاه موبوگیفت اسپانسر ویدیوی راهنمای خرید پلی استیشن پلاس است. شما می‌توانید با ورود به سایت موبوگیف اطلاعات بیشتر پیرامون قیمت گیفت کارت ها پیدا کنید‌

به طور کلی هم پیشنهاد ما این است که حتما سراغ روش‌های قانونی مثل به‌اشتراک‌گذاری اکانت با یه دوست یا تغییر ریجن بروید و هرگز برای استفاده از روش‌هایی مثل اکانت‌های هکی ریسک نکنید؛ زیرا ممکن است این کار در بدترین سناریو عواقبی مثل بن شدن کنسول یا حساب کاربری اصلی‌تان را به همراه داشته باشد.

بخوانید  نگاهی به تمامی ویژگی های نسخه پیش نمایش اندروید 15 (ساعت)



منبع

ولی خب خیلی از کاربران همیشه به دنبال راهی هستند که بتوانند اشتراک پلاس را با قیمت ارزان‌تری خریداری کنند. برای این منظور، یکی از راه‌ها این است که به صورت اشتراکی خریداری کنید. اگر دوستی دارید که حساب کاربری‌تان را با او به اشتراک گذاشته‌اید یا به اصطلاح پرایمری کردید، می‌توانید سرویس‌های ذکر شده را روی حساب کاربری خود یا دوست‌تان خریداری کرده و همزمان از مزیت‌های سرویس خریداری شده بهره ببرید. در این روش هزینه‌ خرید هم نصف می‌شود. همچنین می‌توانید اکانت‌های ظرفیتی قانونی را از فروشگاه‌های معتبر خریداری کنید. برای خرید هم به سراغ یکی از ظرفیت‌های دو و سه بروید. ظرفیت دو، بدین معنی است که اکانت پلاس را روی کنسول پرایمری کرده و با اکانت اصلی خود مشغول تجربه بازی‌ها می‌شوید و از سایر مزیت‌ها استفاده می‌کنید. ظرفیت سه هم بدین معنی است که باید از اکانتی که پلاس روی آن خریداری شده، استفاده کنید.

تقریبا یک ماه و چند روز است که سونی سرویس پلی استیشن پلاس جدید را در دسترس قرار داده است. سیستمی که سه Tier مختلف داشته و هر Tier هم قیمت، مزایا و ویژگی‌های مخصوص به خود را ارائه می‌دهد. در این ویدیو باهم مشاهده خواهیم کرد که به چه شکل می‌توان این Tierها را با قیمت و هزینه مناسب‌تری خریداری کرد. 

برای حمایت از یک گیمر، لطفا ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

سرویس پلی استیشن پلاس جدید در کل سه Tier مختلف دارد که به ترتیب سالیانه ۵۹.۹۹ برای پایه اسنشال، ۹۹.۹۹ برای رده اکسترا و ۱۱۹.۹۹ دلار هم برای رده پرمیوم قیمت گذاری شده‌اند. برای آشنایی بیش‌تر با این رده‌ها و جزییات آن‌ها هم می‌توانید ویدیو قبلی ما برای معرفی پلی استیشن پلاس جدید را تماشا کنید.

بخوانید  اعلام تاریخ انتشار فیلم Enola Holmes 2 | انتشار اولین تصاویر و پوستر