هر آنچه که می خواهید در مورد فصل دوم سریال ارباب حلقه ها بدانید!

انتشار فصل اول Power Rings با واکنش های متفاوتی روبه رو شد. اما با وجود تمام جنجال های پیرامون این اثر، ساخت فصل دوم این سریال تصویب شد. این اثر امسال در زمانی نامعلوم منتشر خواهد شد.

تولید فصل اول سریال Power Ring با چالش های زیادی همراه بود. از آنجایی که فصل اول این سریال با استقبال متفاوتی روبرو شد، شاید انتظار می رفت که آمازون فصل بعد را حذف کند. با این حال، به نظر می رسد که واکنش متعصبانه عمومی به آثار تالکین، آمازون را از دستیابی به اهدافش باز نداشته است.

مشخص است که تمامی شخصیت های اصلی این سریال دوباره گرد هم می آیند و همانطور که از شواهد مشخص است، شاهد اکشن حماسی بسیار بیشتری نسبت به فصل اول خواهیم بود. ما در مورد نبردهای بزرگ و اتحادهای بیشتری صحبت می کنیم که گاهی در نیمه تاریک سرزمین میانه رخ می دهند و گاهی در سرزمین های باشکوه این و آن طرف این دنیای فانتزی بازی می کنند. اگر می خواهید با حال و هوای این فصل و چالش های پیش روی تیم سازنده بیشتر بدانید، با ما همراه باشید.


شخصیت های مختلفی از مجموعه حلقه های قدرت مانند گالادریل، الروند و نزگل با شمشیر سیاه در دست

داستان از کجا شروع شد؟

موفقیت بازی تاج و تخت تأثیر عمیقی بر صنعت تلویزیون سرگرمی داشته است و تمایل مخاطبان به دنبال کردن برنامه های تلویزیونی مبتنی بر فانتزی را نشان داده است. در نتیجه طبیعی بود که پس از اتمام این سریال، بسیاری از استودیوها و شبکه های تلویزیونی به دنبال پرکردن این خلأ بودند و ساخت آثاری با موضوعات مشابه را در دستور کار خود قرار می دادند. یکی از این استودیوها آمازون بود که با الهام از آثار جی آر آر تالکین، نویسنده مشهور انگلیسی، به رقیب بزرگی در این زمینه تبدیل شد و گران ترین تولید تلویزیونی تاریخ را به ثبت رساند.

«حلقه‌های قدرت» در عصر دوم سرزمین میانه، هزاران سال قبل از رویدادهای سه‌گانه «ارباب حلقه‌ها» پیتر جکسون اتفاق می‌افتد. در این مجموعه همه چیز حول محور شخصیت سائورون و ساخت حلقه واحد می چرخد ​​که قرار است راه را برای گسترش قدرت تاریکی ارباب هموار کند و به نوعی همان تفاسیر افتتاحیه The Fellowship of the را بازگو کند. حلقه به طور خلاصه مورد بحث قرار گرفت.

فصل اول این سریال مانند جعبه ای معمایی بود که شخصیت های اصلی را وارد این دنیای فانتزی می کرد و هویت واقعی هر کدام از آن ها را با اشاره به اساطیر تالکین به شکل عمیق تری بیان می کرد. با افشای این رازها در فصل 1، فصل 2 مخاطب را در یکی از هیجان انگیزترین دوره های تاریخ سرزمین میانه درگیر می کند. انتظار برای انتشار فصل دوم این اقتباس حماسی از آثار تالکین با اعلام تاریخ انتشار سریال به پایان رسید. البته هنوز جزئیات زیادی از این گروه در دست نیست. با این حال، از آنجایی که بسیاری از طرفداران مشتاق کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستند، بد نیست به عمق فصل 2 Rings of Power بپردازیم و آخرین جزئیات ارائه شده را بررسی کنیم.

تصویر یک اورک با مشعل در دست از سری حلقه های قدرت

تا اینجای کار مشخص است که این فصل امسال منتشر خواهد شد، در حالی که گزارش های موجود حاکی از آن است که مراحل بررسی و آماده سازی فصل سوم این سریال از مدتی قبل آغاز شده است. در نتیجه، تا کنون می دانیم که وقایع پیرامون سرزمین میانه طرفداران این مجموعه را بیش از پیش هیجان زده خواهد کرد.

بخوانید  رابطه پدر و پسر و نقش جسورانه خانواده در ویدیوی جدید سریع و خشن 10

شایعاتی درباره ساخت فصل دوم سریال ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت بلافاصله پس از پایان فصل اول این سریال شنیده شد. تولید فصل دوم برخلاف فصل اول از نیوزلند به بریتانیا منتقل شد. پاتریک مک کی، کارگردان این مجموعه در مصاحبه ای اعلام کرد که از آنجایی که تالکین در خلق این اثر از مناظر محل خود الهام گرفته است، تصمیم گرفته اند به روح آثار تالکین نزدیک شوند. وی افزود که البته در دنیای تالکین سفر به سرزمین های دور و نزدیک از اهمیت بالایی برخوردار است و همین موضوع می تواند این جابه جایی و تغییر دیدگاه را توجیه کند. البته برخلاف صحبت های او به نظر می رسد این موضوع چالش هایی را هم برای تیم سازنده به همراه داشت که نگاهی گذرا به آن بد نیست.

لوکیشن فیلمبرداری سریال حلقه های قدرت در جنگل سونلی

چالش های تغییر مکان فیلمبرداری برای فصل دوم

همانطور که گفتیم گروه سازنده این اثر تولید این اثر را از نیوزلند به انگلستان منتقل کردند تا به رمان تالکین درباره سرزمین میانه نزدیک شود. با این حال، آنها برای یافتن مکان های مناسب فیلمبرداری نیز با مشکل مواجه بودند. تولید فصل دوم در اکتبر 2022 آغاز شد، اگرچه مشکلات حمل و نقل از جمله آتش سوزی کوچک در اوایل آوریل وجود داشت. از سوی دیگر، به نظر می رسد که مردم محلی در منطقه برکشایر نگران بودند که ساخت این اثر ممکن است به حیات وحش منطقه، به ویژه جنگل سوئینلی، یکی از املاک پادشاه چارلز سوم آسیب برساند.

البته این موضوع تنها به سریال حلقه‌های قدرت محدود نمی‌شود و به نظر می‌رسد سریال‌های تلویزیونی دیگری نیز در این زمینه تولید شده‌اند و این موضوع نگرانی گروه‌های محیط‌زیستی محلی را برانگیخته است. آنها نگران بودند که مقامات محلی اجازه آسیب به اکوسیستم شکننده موجود را بدهند و از یافتن راهی برای متوقف کردن آن ناامید بودند. در همین راستا گزارش ارائه شده از آسیب های ناشی از ساخت حلقه های انرژی برای فصل دوم در این منطقه حاکی از تأثیرات قابل توجه زیست محیطی از جمله آسیب به محیط زیست زنبورها و زیستگاه مورچه ها بود.

بقایای سازه های مورد استفاده در مجموعه حلقه های قدرت

جدای از این موضوع، انجمن جنگل براکنل نیز اعلام کرده است که تعداد زیادی از ساکنان محلی نیز از فیلمبرداری در جنگل سوئینلی عصبانی هستند. با این حال، مقامات The Crown Estate اعلام کردند که اطمینان حاصل کرده‌اند که زیستگاه‌ها و در نتیجه گونه‌های زیستی در این منطقه آسیبی نبینند و همه چیز به دقت تحت کنترل است.

البته این تنها جنجال پیرامون محل فیلمبرداری جدید Rings of Power نبود. آنها قبلا به خاطر به خطر انداختن جان حیوانات مورد انتقاد قرار گرفته بودند. مخصوصاً زمانی که یکی از اسب های این گروه بدون هیچ مشکل اساسی سلامتی جان خود را از دست داد. این موضوع توجه بنیاد مردمی اصول اخلاقی حیوانات یا PETA را به خود جلب کرد که با انتقاد از این وضعیت از سازندگان حلقه‌های قدرتی خواست که از اسب‌هایی که با استفاده از فناوری CGI ساخته شده‌اند در تولیدات آتی خود استفاده کنند.

در حالی که هنوز نمی توان برآورد دقیقی از آسیب های زیست محیطی ناشی از ساخت این اثر در دل جنگل های سوئینلی ارائه کرد، ساکنان محلی و فعالان محیط زیست از آن زمان تلاش گسترده ای را برای آگاه ساختن مردم از خطرات ساخت فیلم یا فیلم آغاز کرده اند. تلویزیون کار می کند در محیط های بکر و طبیعی انجام دهید

بخوانید  معرفی Ballistic به عنوان یک شخصیت جدید Apex Legends در New Trailer

مرفید کلارک در نقش گالادریل روی بقایای قایق روی آب در مجموعه حلقه‌های قدرت

تاریخ پخش فصل دوم سریال ارباب حلقه ها

تاریخ انتشار فصل 2 هنوز اعلام نشده است، اما Prime Video فاش کرده است که این سریال در سال 2024 بازخواهد گشت. تولید این مجموعه نیز مانند بسیاری از آثار سینمایی و تلویزیونی دیگر تحت تأثیر اعتصابات هالیوود قرار گرفت. طبیعتاً مراحل پیش تولید و تولید این مجموعه در سال 2023 به پایان رسیده بود. در نتیجه پس از پایان اعتصابات هالیوود، مراحل پس از تولید با سرعت بیشتری ادامه یافت و پس از آن تیم سازنده هرگز مجبور به توقف پروژه خود نشد. با در نظر گرفتن این موضوع، محتمل ترین زمان برای انتشار فصل دوم Rings of Power در تابستان است. این زمانی است که بار دیگر با پیش درآمد بازی تاج و تخت، مجموعه «خانه اژدها» رقابت خواهد کرد.

رون در کنار یک کوتوله در خزاد دوم یا موریا است که در آن کوتوله ها زندگی می کنند

لیست بازیگران فصل دوم ارباب حلقه ها

انتظار می‌رود بیشتر بازیگران فیلم The Lord of the Rings: The Rings of Power برای دنباله این فیلم بازگردند، از جمله Morfydd Clarke در نقش گالادریل، Markella Kavanaugh در نقش نوری و Robert Aramayo در نقش Naqsh Elrond.

آمازون همچنین تایید کرد که هشت نام جدید به مجموعه بازیگران این سریال پیوسته اند، اگرچه هنوز نقش این هشت بازیگر به طور رسمی مشخص نشده است. از جمله بازیگرانی چون الیور آلوین ویلسون، استوارت بومن، ویلیام چاب و کوین الدون هستند. الدون، بازیگر نقش کامیلو در بازی تاج و تخت، تجربه خوبی از شرکت در سریال هایی دارد که حول محور داستان های حماسی و فانتزی می چرخد.

اما جدای از این نام ها، بازیگران افراد دیگری از جمله کایران هیندز را در بر می گیرد. بازیگری که به خاطر بازی در نقش منس ریدر در سریال Game of Thrones شناخته می شود. روری کینیر که با بازی بیل تانر در سه گانه جیمز باند با دنیل کریگ شناخته می شود و تانیا مودی که با نام ژنرال بارنادی نیز شناخته می شود، در فصل دوم سریال جنگ ستارگان حضور خواهند داشت.

شکلی از سائورون به عنوان یک مرد جوان با موهای براق، چشمان درخشان، و عصایی بر روی حلقه های قدرت.

از طرفی شاهد جایگزینی سام هزلدین با جوزف ماولی خواهیم بود که در فصل اول نقش آدار را بازی می کرد. آمازون توضیح زیادی در مورد دلیل این اتفاق ارائه نداد و در حالی که بازی ماول را ستایش کرد، تنها اعلام کرد که تلاش‌ها برای متقاعد کردن این بازیگر برای ظاهر شدن ناموفق بوده است.

خبر جالب دیگر درباره بازیگران فصل دوم Rings of Power شخصیت سائورون است که ظاهرا قرار است دو بازیگر نقش آن را ایفا کنند: چارلی ویکرز و کالام لینچ. با این حال، طبق گزارش‌ها، آمازون چندین پایان مختلف با حضور Morfydd Clarke و Callum Lynch فیلم‌برداری کرده است که قابل تعویض هستند. در نتیجه می توان پنج تا ده دقیقه از قسمت آخر این فصل را ویرایش کرد و نمی توان چشم انداز روشنی ارائه داد.

سه حلقه پری ساخته شده از میتریل با گالادریل سبز

داستان فصل دوم سریال ارباب حلقه ها

همانطور که قبلا ذکر شد، حال و هوای فصل 2 همچنان به اتفاقاتی می پردازد که در عصر دوم سرزمین میانه رخ داده است. داستان فصل اول با ساخت سه حلقه الف به پایان رسید، جایی که شاهد یکی از تفاوت های این اثر با داستان تالکین بودیم. در اینجا میتریل کلید ایجاد این سه حلقه است و در نتیجه برای ساخت حلقه های بیشتر به میتریل بیشتری نیاز است. پس می توان گفت که ادامه داستان قطعا به «خزاددم» یا معادن موریا و بالروگ نهفته در زیر آن می پردازد. در همان زمان، گندالف به سرزمین رون نیز سفر کرد، جایی که تالکین هرگز کاوش نکرد و به مخاطبان معرفی کرد. اما در فصل دوم قسمت‌های قدرت، به نظر می‌رسد که این بخش از سرزمین میانه مهمترین است.

بخوانید  ایکس باکس تیم جدیدی را تشکیل داده است که بر روی حفظ بازی متمرکز شده است

از سوی دیگر گزارش هایی در مورد ساخت یک سکانس جنگی عظیم وجود دارد که به نظر می رسد در دو قسمت تنظیم شده است. ممکن است این موضوع ربطی به شخصیت سائورون داشته باشد که هویت او اکنون فاش شده است و احتمالاً اورک‌های موردور را در فصل دوم به دست خواهد گرفت. Morfydd Clarke بازیگر نقش Galadriel در مصاحبه ای اعلام کرد که فصل دوم Rings of Power نسخه ای کاملا متفاوت از فصل اول است و این موضوع به ویژه در مورد شخصیت او صادق است. گالادریل که حالا نگاهی متفاوت به دنیا دارد و با وجود همه تهدیدها همچنان از مسائل پیرامونش لذت می برد. او در ادامه گفت که بازی در این شخصیت واقعا سرگرم کننده است.

تصویری از گالادریل در کنار بالروگ و سائورون در سریال حلقه های قدرت

در همین حال، اخبار اعلام شده توسط برادران وارنر حاکی از ساخت سه گانه جدید ارباب حلقه ها است که البته به نظر می رسد هیچ ارتباطی با سری Rings of Power نداشته باشد. به عبارتی این سه فیلم قرار است ادامه سری اصلی پیتر جکسون باشند. آمازون به هیچ وجه به دنبال ایجاد رابطه در این زمینه نیست و می توان گفت که هیچ وجه اشتراکی بین این دو پروژه وجود ندارد جز اینکه از آثار تالکین اقتباس شده اند.

جنیفر سالک از استودیو آمازون اعلام کرد که سه گانه جدید حلقه های قدرت و وارنر هیچ چیز مشترکی نخواهد داشت. وی افزود که آمازون مجموعه ای را که تولید کرده است تحسین می کند و به آن افتخار می کند و همچنین در دراز مدت روی این پروژه سرمایه گذاری خواهد کرد. او معتقد است که با وجود همه مسائل و جنجال ها، طرفداران این سریال همچنان عشق و علاقه کافی نشان می دهند تا آنها را تشویق به ادامه این کار کنند. Salke همچنین اضافه کرد که یک تیم خلاق پشت فصل 2 حلقه های قدرت وجود دارد، بنابراین آنها با دید باز از هر رقابتی استقبال می کنند.

انعکاس گالادریل و سائورون در آب

به پایان این مقاله رسیدیم، امیدوارم از این بررسی و همراهی با یک گیمر لذت برده باشید. نظر شما در مورد سری Rings of Power چیست؟ از نظر مقایسه سه گانه ارباب حلقه ها پیتر جکسون با مجموعه حلقه های قدرت آمازون، به نظر شما کدام سریال به حال و هوای آثار تالکین نزدیکتر است؟ آیا منتظر فصل دوم این اثر هستید؟ خوشحال می شویم نظرات ارزشمند خود را در این زمینه با ما و سایر دوستان خود در میان بگذارید. پیشاپیش از حمایت شما سپاسگزاریم.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر