تیزر و پوستر جدید فیلم Deadpool and Wolverine به زودی منتشر می شود

رایان رینولدز و هیو جکمن با انتشار تیزر و پوستری از انتشار تریلر جدید فیلم Deadpool و Wolverine در فردا خبر دادند.

Deadpool and Wolverine بدون شک موردانتظارترین فیلم تابستان امسال است و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ انتشار تریلر جدید این فیلم اعلام شده است. مارول استودیوز امشب با انتشار تیزری اعلام کرد که تریلر جدید فیلم Deadpool and Wolverine فردا دوشنبه منتشر می شود و با توجه به تیزر منتشر شده به نظر می رسد تمرکز بیشتر روی شخصیت ولورین باشد و در طول در تیزر، تصاویری از فیلم های قبلی این ابرقهرمان، ما محبوب ترین های دنیای مارول هستیم را خواهید دید:

از آپارات دانلود کنید

همچنین در انتهای تیزر تصویر کوتاه جدیدی از فیلم Deadpool and Wolverine را مشاهده می کنید که در آن لوگان از بالای سر ددپول بالا می رود. علاوه بر این، پوستر جدیدی از Deadpool و Wolverine نیز منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

دستان ولورین و ددپول در پوستر جدید فیلم ددپول و ولورین

Deadpool and Wolverine اولین فیلم در دنیای سینمایی مارول خواهد بود که برای بزرگسالان رتبه بندی می شود. شان لویکارگردان Free Guy و The Adam Project، کارگردانی Deadpool و Wolverine را بر عهده دارد. رت ریس و پل ورنیک که پیش از این فیلمنامه دو قسمت اول ددپول را نوشته بودند، به همراه زب ولز، رینولدز و لوی مسئولیت نگارش فیلمنامه ددپول و ولورین را بر عهده داشتند.

رایان رینولدز در نقش ددپول، هیو جکمن در نقش لوگان با نام مستعار ولورین، مورنا باکارین در نقش ونسا کارلایل، استفان کاپیچیچ در نقش کولوسوس، برایانا هیلدبراند در نقش جنگ نوجوانان نگاسونیک، کوتسونا شیوری در نقش یوکیو، راب دلانی در نقش پیتر کاران سونی در نقش دوپیندرلیتاکسی. اوگامز در نقش Blind Al، جنیفر گارنر در نقش الکترا، آرون استنفورد در نقش جان آلاردایس با نام مستعار پیرو، کورین در نقش کاساندرا نوا و متیو مک فادین در نقش عامل پارادوکس از جمله بازیگران ددپول و ولورین هستند.

بخوانید  بهترین های سال 2023: بازی های مورد علاقه ما که جزو 10 بازی برتر نیستند

فیلم Deadpool and Wolverine قرار است در 26 جولای اکران شود.

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر