فروش جادویی میراث هاگوارتز ادامه دارد


دیوید زاسلاو، مدیرعامل برادران وارنر. دیسکاوری اعلام کرد که میراث هاگوارتز بیش از 24 میلیون نسخه فروخته است.

بر کسی پوشیده نیست که بازی میراث هاگوارتز سود زیادی را برای برادران وارنر به ارمغان آورد. پس از تبدیل شدن به پرفروش ترین بازی در ایالات متحده و بریتانیا در سال 2023. میراث هاگوارتز در سال گذشته بیش از 22 میلیون نسخه فروخت. دیوید زاسلاومدیرعامل برادران وارنر دیسکاوری اخیرا به Variety اعلام کرده است که فروش این بازی اکشن نقش آفرینی از 24 میلیون نسخه فراتر رفته است.

فروش 24 میلیون نسخه ای هاگوارتز Legacy به این معنی است که این بازی در هفته های اخیر دو میلیون نسخه دیگر در تمام پلتفرم ها فروخته است. اگرچه ساخت دنباله میراث هاگوارتز به طور رسمی توسط برادران وارنر تایید نشده است. و استودیو نرم افزاری Avalanche، دیوید حدادرئیس WB Games گفت که «تعدادی عناوین دیگر» مرتبط با سری هری پاتر در حال توسعه هستند که به تعویق افتاده است.

محتوای انحصاری پلی استیشن از Hogwarts Legacy در نسخه های دیگر بازی اواخر تابستان امسال در دسترس خواهد بود. طرفداران باید منتظر انتشار آپدیت های جدید این بازی باشند که جزئیات بیشتری از آن در ماه های آینده به اشتراک گذاشته خواهد شد. بازی Hogwarts Legacy هم اکنون برروی Xbox Series X Xbox Series S، Xbox One، PlayStation 5، PlayStation 4، Nintendo Switch و PC قابل تجربه است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  انیمه ربات وحشی مدت کوتاهی پس از آن منتشر خواهد شد