وینس مک ماهون از شرکت مادر WWE TKO به دلیل اتهامات سوء رفتار جنسی استعفا داد.



وینس مک ماهون، رئیس سابق دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای، وینس مک ماهون، از ریاست اجرایی TKO، شرکت مادر تبلیغاتی کشتی، استعفا داد. این خبر پس از شکایتی منتشر شد که ادعا می‌کرد مک ماهون طرحی از سوء استفاده را ترتیب داده است، از جمله رابطه جنسی اجباری علیه زنی به نام جانل گرانت، که برای WWE کار می‌کرد.

از طريق جنگندهما متوجه شدیم که نیک خان از دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو دبلیو ای یک یادداشت داخلی برای سایرین در شرکت ارسال کرده است که در آن آمده است: “می خواستم به شما اطلاع دهم که وینس مک ماهون استعفای خود را به عنوان رئیس اجرایی TKO و هیئت مدیره TKO ارائه کرده است. او این کار را انجام نخواهد داد. ” دیگر نقشی در TKO Group Holdings یا WWE ندارند.

این پیام کوتاه تنها اظهار نظر شرکت در مورد این موضوع در حال حاضر است و ساعاتی پس از آن منتشر می‌شود که اسلیم جیم تبلیغات را برای رویال رامبل فردا، یکی از بزرگترین رویدادهای سالانه WWE، متوقف کرد.

بخش Conagra Brands گفت: «اسلیم جیم برای تمام شراکت‌های ما برای یکپارچگی و احترام ارزش قائل است. ضرب الاجل. “با توجه به اتهامات نگران کننده اخیر علیه وینس مک ماهون، ما تصمیم گرفتیم فعالیت های تبلیغاتی خود را با WWE متوقف کنیم. این تصمیم نشان دهنده تعهد ما به ارزش های برند و مسئولیت ما در قبال جامعه است.”

بخوانید  کارت گرافیک قدرتمند نسل بعدی AMD لغو شد

در همین حال، مک ماهون بیانیه خود را منتشر کرد که در آن همچنان این اتهامات را رد می‌کند، اما می‌گوید «به احترام» شرکت، شرکا و طرفدارانش از سمت خود کناره‌گیری می‌کند.

“من بر اظهارات قبلی خود مبنی بر اینکه محاکمه خانم گرانت مملو از دروغ است، موارد وحشیانه ساختگی است که هرگز اتفاق نیفتاده است و تحریف انتقام جویانه حقیقت است. من قصد دارم به شدت از خود در برابر این اتهامات بی اساس دفاع کنم و مشتاقانه منتظر پاکسازی هستم. نام من.

با این حال، به دلیل احترام به WWE Universe، تجارت فوق العاده TKO و اعضای هیئت مدیره و سهامداران، شرکا و مؤسسات آن، و همه کارمندان و سوپراستارهایی که به WWE کمک کرده اند تا شرکت جهانی پیشرو امروز باشد، تصمیم گرفته ام. از ریاست اجرایی و هیئت مدیره خود در TKO استعفا بدهم که فوراً لازم الاجرا است.

مک ماهون قبلاً در جولای 2022 از WWE بازنشسته شد، اما بعداً قبل از فروش شرکت به TKO مادر UFC، دوباره به عضویت هیئت مدیره انتخاب شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر