صرفه جویی زیادی در کتاب هایی که در دنیای Cyberpunk 2077 در آمازون تنظیم می شود، صرفه جویی کنید

Cyberpunk 2077 و گسترش ستاره‌ای آن Phantom Liberty مملو از شخصیت‌ها و داستان‌های جالب زیادی است، اما آیا می‌دانستید که می‌توانید شهر شب را نیز در این صفحه کاوش کنید؟ در سال‌هایی که CD Projekt Red بازی Cyberpunk 2077 را منتشر کرد، این استودیو با چندین برند همکاری کرد تا در رمان‌ها و رمان‌های گرافیکی به دنیای تاریک علمی تخیلی شهر شب بیفزاید. تعداد انگشت شماری از کتاب های Cyberpunk 2077 واجد شرایط تبلیغ آمازون Buy Two, Get One Free هستند. و اگر می خواهید مجموعه کتاب های Cyberpunk 2077 خود را گسترش دهید، عناوین دیگر از تخفیف های خوبی بهره مند شده اند.

فروش کتاب Cyberpunk 2077 B2G1 در آمازون

Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077

معاملات بیشتر در مورد رمان های گرافیکی Cyberpunk 2077

پیش خرید رمان گرافیکی Cyberpunk 2077

Kicking off جلد اول Cyberpunk 2077: Library Edition است، مجموعه‌ای لوکس با جلد گالینگور از سه داستان اکشن که در زیر شکم شهر شب کاوش می‌کند. نه تنها بیش از 300 صفحه داستان برای لذت بردن دارید، بلکه این کتاب همچنین شامل یک گالری جلد، یک بخش کتاب طراحی گسترده و سایر موارد اضافی است. این فیلم با قیمت 31.40 دلار به فروش می‌رسد، 37 درصد تخفیف بسیار خوب از MSRP معمولی آن که 50 دلار است، و دارای استعدادهای بزرگی مانند نویسنده CDPR و مدیر داستان بارتوس استیبور و افسانه کمیک استریپ کالن بان است.

همچنین می‌توانید از میان رمان‌های گرافیکی دیگری مانند Cyberpunk 2077: Big City Dreams، Cyberpunk 2077: Your Voice و Cyberpunk 2077: You Have My Word را در این فروش انتخاب کنید. خارج از این تبلیغ، مطالب پیشنهادی دیگری شامل اولین رمان Cyberpunk 2077، بدون تصادف، و کتاب هنری جلد سخت The World of Cyberpunk 2077 است. در حالی که خود کتاب هنری عالی است، نسخه لوکس آن نیز در فروش است و مانند یک کتاب انحصاری موارد اضافی را اضافه می کند. روکش نقشه شهر شب، قاب گرافیتی شهر شب، خالکوبی های موقت، پوستر جانی سیلورهند، و چهار کارت پستال وسیله نقلیه.

بخوانید  واکنش داکوتا جانسون به شکست مادام وب و کارگردانی «توسط کمیته»

برای یک خرید کمی عجیب، حتی می‌توانید راهنمای استراتژی رسمی Cyberpunk 2077 را انتخاب کنید. این راهنمای استراتژی در دسامبر 2020 منتشر شد، زمانی که بازی برای اولین بار در یک وضعیت بدنام باگ عرضه شد، و چندین سال بعد این موضوع باعث می‌شود که مطالعه جذابی داشته باشید تا ببینید چقدر چقدر است. شهر شب با چندین وصله و به‌روزرسانی بزرگ تغییر کرده است.

در نهایت، می‌توانید با پیش‌سفارش تعدادی از کتاب‌های آینده، برای ماجراجویی بعدی Cyberpunk خود آماده شوید. جلد اول Cyberpunk 2077 Omnibus داستان هایی مانند تیم تروما، تو حرف من را داری و خاموشی جمع آوری می کند، در حالی که XOXO یک داستان جنگ باند در مورد فداکاری و یافتن چیزی است که ارزش جنگیدن را داشته باشد.

کتاب‌های رایگان B2G1 و Blu-ray

تحریریه مجله بازی یک گیمر