چگونه سلاح های شجاع را در Destiny 2 بدست آوریم و آنها را هماهنگ کنیم

بدست آوردن سلاح های Brave در Destiny 2 می تواند کار پر زحمتی باشد. تسلیحات جدید، که شامل سلاح های کلاسیک Destiny است، بخش مهمی از Into the Light است. این نه تنها یک راه عالی برای رسیدن به سلاح هایی است که ممکن است یک بار از دست داده باشید یا در کنار راه رفته باشید، بلکه همچنین برای به دست آوردن تجهیزات مناسب قبل از راه اندازی The Final Shape.

باز کردن صندوقچه ها در سالن قهرمانان ممکن است کمی طول بکشد و شما همیشه نمی دانید چه چیزی به دست می آورید. با این حال، اگر فقط می‌خواهید اسلحه‌های خاصی را به مجموعه خود اضافه کنید و آن‌ها را به استخر دراپ اضافه کنید، یک سری تلاش‌های هماهنگ‌سازی Arcite-99 برای مقابله وجود دارد. اگر به این فکر می کنید که چگونه سلاح های Brave را در Destiny 2 بدست آورید و آنها را هماهنگ کنید، جزئیات زیر به شما کمک می کند.

در حال پخش: Destiny 2: Into the Light | تریلر معرفی رسمی

چگونه در Destiny 2 سلاح های شجاع را بدست آوریم

شما می توانید سلاح های شجاع را در Destiny 2 به سادگی با انجام فعالیت های فصلی جدید، Onslaught، و صرف جوایز Bravery برای باز کردن قفسه Brave Weapons در سالن قهرمانان بدست آورید. همانطور که گفته شد، سخت است که بدانید هر بار چه چیزی به دست خواهید آورد، به خصوص زمانی که نوبت به رول ها می رسد.

خوشبختانه، یک questline عالی برای به دست آوردن سلاح های خاص و اضافه کردن آنها به مجموعه هماهنگی شما وجود دارد. این به این معنی است که می‌توانید حلقه‌هایی را جستجو کنید که نیازهای شما را برآورده می‌کنند یا با متای فعلی مطابقت دارند. در حال حاضر، تنها شش اسلحه موجود است که هر کدام اهداف مربوط به خود را برای باز کردن قفل دارند، در حالی که دسته دوم قرار است در یک تنظیم مجدد هفتگی بعدی در دسترس قرار گیرند.

سینه Brave در نزدیکی Shaxx گزینه خوبی است اگر از رول های تصادفی مهم نیستید.
سینه Brave در نزدیکی Shaxx گزینه خوبی است اگر از رول های تصادفی مهم نیستید.

کوئست ها برای انجام چند کار با سایر فعالیت ها عالی هستند. همانطور که در جستجوی مقدماتی Into the Light، به نام «شاهرات شجاعت» پیش می‌روید، از شما خواسته می‌شود که غنائم شجاعت را برای باز کردن یک صندوق در نزدیکی Shaxx خرج کنید. من برای انجام این کار تفنگ Sniper Kinetic Succession را دریافت کردم، اما ممکن است از نظر شما متفاوت باشد.

مرحله بعدی از شما می خواهد که «خطر غریب»، اولین ماموریت Brave Weapons را تکمیل کنید. تکمیل کوئست با تفنگ السی به شما پاداش می دهد. همچنین نمایش خوبی از نحوه عملکرد این ماموریت‌ها است: دو هدف به شما اختصاص داده شده است و می‌توانید یکی یا دیگری را با توجه به ترجیحات خود انتخاب کنید.

بخوانید  جان بویگا برای بازی در پیش درآمد مجموعه تلویزیونی کتاب الی - گزارش
Stranger Danger اولین ماموریت Brave Weapons است که به آن دسترسی خواهید داشت.
Stranger Danger اولین ماموریت Brave Weapons است که به آن دسترسی خواهید داشت.

برای دریافت Elsie's Rifle در Destiny 2، می‌توانید با استفاده از تفنگ‌های پالس در هر نقطه‌ای از سیستم، مبارزان را با آسیب دقیق شکست دهید (با پیشرفت جایزه در Onslaught)، یا با استفاده از تفنگ‌های پالس، مبارزان را در فعالیت‌های فهرست پخش Vanguard Ops شکست دهید. برای دومی، پیشرفت جایزه برای Nightfalls با دشواری بالاتر دریافت می کنید.

در حال حاضر، در اینجا پنج ماموریت دیگر Brave Weapon موجود در Destiny 2 وجود دارد:

به خطر افتادن گوشه نشینان – گوشه نشین

  • به سرعت مبارزان را با استفاده از مسلسل در هر نقطه از سیستم شکست دهید. پیشرفت پاداش در Onslaught.
  • با استفاده از مسلسل نگهبانان را شکست دهید.
  • پس از تکمیل تلاش، راهنمای ما را برای اسکرول که توسط The Recluse and the Divine Scroll تهیه شده است، بررسی کنید.

وظیفه ژوری – Hung Jury SR4

  • با استفاده از تفنگ های جاسوسی در هر نقطه از سیستم، مبارزان را با آسیب دقیق شکست دهید. پیشرفت پاداش در Onslaught.
  • با استفاده از تفنگ های جاسوسی، مبارزان را در فعالیت های Vanguard Ops شکست دهید. برای Nightfalls با دشواری بالاتر پیشرفت جایزه کسب کنید.

قانون ارث – جانشینی

  • با استفاده از تفنگ های تک تیرانداز در هر نقطه از سیستم، مبارزان را با آسیب دقیق شکست دهید. پیشرفت پاداش در Onslaught.
  • با استفاده از تفنگ های تک تیرانداز، مبارزان را در حملات و سیاه چال ها شکست دهید.

ادگلورد – Edge Transit

  • با استفاده از نارنجک انداز های مهمات سنگین در هر نقطه از سیستم، جنگنده ها را به سرعت شکست دهید. پیشرفت پاداش در Onslaught.
  • با استفاده از نارنجک انداز مهمات سنگین، مبارزان را شکست دهید.
بخوانید  رئیس ESA توضیح می دهد که چرا E3 2023 لغو شد

چرخش برای پیروزی – پاییز گیوتین

  • به سرعت مبارزان را با استفاده از شمشیر در هر نقطه از سیستم شکست دهید. پیشرفت پاداش در Onslaught.
  • مبارزان را با استفاده از شمشیر شکست دهید.

به یاد داشته باشید که شش ماموریت دیگر در آینده اضافه خواهد شد. اینها هستند:

  • 16 آوریل: کودتا در بالای کوه و در نیمه شب.
  • 23 آوریل: سر چکش و تحمل.
  • 30 آوریل: کوره بلند و زوزه لونا.

در حال حاضر، با خیال راحت به تلاش های بالا در اوقات فراغت خود رسیدگی کنید.

چگونه سلاح های شجاع را در Destiny 2 هماهنگ کنیم

همانطور که گفته شد، شما می توانید هر یک از اهداف را برای هر ماموریت Brave Weapon تکمیل کنید. هنگامی که کارتان تمام شد و تلاش با مرحله بعدی به روز شد، زمان بازگشت به سالن قهرمانان فرا رسیده است.

همه این Holo-Shaxx فقط برای نمایش نیستند.همه این Holo-Shaxx فقط برای نمایش نیستند.
همه این Holo-Shaxx فقط برای نمایش نیستند.

پس از بازگشت به اتاق، باید با Holo-Shaxx مربوطه آن ارتباط برقرار کنید. اگر نمی خواهید بدوید، مطمئن شوید که تلاش را دنبال می کنید و به طور خودکار نشانگر هولوگرام صحیح را دریافت خواهید کرد. هماهنگی را کامل کنید و آماده خواهید بود.

علاوه بر این، سلاح مربوطه به احتمال زیاد به عنوان غارت از تمام منابع سلاح Brave از این نقطه به بعد، از جمله قفسه سینه Brave در نزدیکی Shaxx، یافت می شود.

این همه آن چیزی است که باید در مورد هماهنگ کردن سلاح‌های Brave در Destiny 2 بدانید. مطمئن شوید که به سرعت با ماموریت‌ها مقابله می‌کنید تا بتوانید بیشترین بهره را از رول‌های الهی فعلی ببرید، به خصوص قبل از The Final Shape.

تحریریه مجله بازی یک گیمر