رئیس ESA توضیح می دهد که چرا E3 2023 لغو شد



استنلی پیر لوئیس، رئیس و مدیر عامل ESA در مصاحبه ای توضیح داد که چرا E3 2023 لغو شد. او تا حد زیادی مرگ E3 2023 را به ترکیبی از ناشران نسبت داد که برنامه های بازاریابی خود را به دلیل تغییرات اقتصادی تنظیم کردند و تصمیم گرفتند ویترین های دیجیتال خود را راه اندازی کنند. پیر لوئیس افزود، کووید-19 در تغییر جدول زمانی توسعه بازی نیز نقش داشت.

صحبت کنید GamesIndustry.bizپیر لوئیس گفت: ما شروع خوبی داشتیم. در میان غرفه داران، بازیگران صنعت، رسانه ها و قطعاً طرفداران علاقه وجود داشت. با این حال، در نهایت، چالش‌هایی وجود داشت که برای غلبه بر آنها بسیار بزرگ بود.

Lecture en cours: Les moments les plus mémorables de l’E3

“Premièrement, plusieurs entreprises ont signalé que le calendrier de développement de jeux avait été modifié depuis le début de la pandémie de COVID. Deuxièmement, les vents contraires économiques ont amené plusieurs entreprises à réévaluer la façon dont elles investissent dans de grands événements marketing. Et troisièmement, les entreprises commencent à expérimenter comment trouver le bon équilibre entre les événements en personne et les opportunités de marketing numérique », a conclu Pierre-Louis.

Pierre-Louis n’a pas confirmé si l’E3 reviendrait ou non en 2024. La façon dont l’E3 allait changer à l’avenir était également une chose pour laquelle Pierre-Louis n’avait pas de réponse pour le moment.

Il a reconnu que les besoins marketing des éditeurs évoluent, ce que l’ESA cherche à s’adapter.

“Il s’agit de trouver le bon pitch… pour les besoins qui évoluent. [Publishers are] پی یر لوئیس گفت که چگونه آنها کار خود را بازاریابی می کنند. ما می بینیم که نمایش های دیگر به آرامی باز می گردند، اما باز می گردند. آنها در مقیاس و تعهد سرمایه گذاری متفاوتی نسبت به E3 هستند، بنابراین ما باید به کار بر روی چگونگی ایجاد یک مدل پویا و پایدار که نیازهای صنعت را برآورده می کند، ادامه دهیم.”

ReedPop و ESA لغو E3 2023 را پس از ماه‌ها عدم قطعیت پیرامون این رویداد اعلام کردند. ناشران بزرگی مانند سونی، مایکروسافت و نینتندو اعلام کردند که از این رویداد صرف نظر خواهند کرد و اخیراً یوبی سافت نیز اعلام کرد که به نفع برگزاری نمایشگاه Ubisoft Forward خود عقب نشینی می کند.

بخوانید  بهترین بازی‌های کامیونی اندروید 2023 + لینک دانلود

به نظر نمی رسد که پایان E3 باشد، همانطور که پیر لوئیس در این مصاحبه گفت: “ما همچنان متعهد به ارائه یک پلتفرم برای گردهمایی بازاریابی و صنعت هستیم، اما می خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تعادل مناسبی را برای حال و آینده ایجاد کرده ایم. صنعت.” – نیازهای مداوم.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر