صحنه قطار در Mission Impossible 7 توسط Uncharted 2 الهام گرفته نشده است


کارگردان فیلم Mission Impossible 7 در مورد صحنه قطار این فیلم اکشن و احتمال الهام گرفتن آن از بازی Uncharted 2 گفت که صحت ندارد.

پس از تحسین منتقدان از فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One، این فیلم اکشن توانست رکورد افتتاحیه سری Mission Impossible را بشکند. اما یکی از صحنه های بحث برانگیز این فیلم صحنه قطار است، برخی فکر می کنند این صحنه الهام گرفته شده یا کاملاً از صحنه ای مشابه در بازی Uncharted 2 ساخته شده است، اما حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، این سوال تکذیب شد.

کریستوفر مک‌کاری، کارگردان Mission Impossible 7 در طی یک پرسش و پاسخ در Threads به فردی که این سوال را پرسیده است، گفت که این درست نیست و او اطلاعات بسیار کمی در مورد دنیای بازی‌های Uncharted دارد. در صحنه قطار از Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت اول، اتان هانت با بازی تام کروز و گریس با بازی هیلی آتول تلاش می کنند با توقف قطار سریع السیر، موجودیت را متوقف کنند.

Uncharted 2: Among Thieves

گروهی معتقدند این صحنه بر اساس و الهام گرفته از افتتاحیه برفی Uncharted 2 است. حتی کارگردان بازی، بروس استرلی نیز به این موضوع واکنش نشان داده است. اما مک‌کاری در ادامه به مصاحبه‌ای با طرفداران قدیمی اشاره کرد که در آن چند سال پیش گفت که چیزی در مورد دنیای بازی‌های ویدیویی نمی‌داند و Unreal Tournament تنها بازی‌ای است که او بازی کرده است.

البته صحنه غرق شدن قطار چیز جدیدی در دنیای سینما نیست و ما شاهد صحنه مشابهی در فیلم The Lost World: Jurassic Park به کارگردانی استیون اسپیلبرگ در سال 1997 بودیم. در هر صورت، فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One. تاکنون بیش از 234 میلیون دلار در باکس آفیس جهانی فروخته است، از جمله 78.4 میلیون دلار در آمریکای شمالی و 155.6 میلیون دلار در باکس آفیس بین المللی.

بخوانید  عبور فروش بازی ماینکرفت از ۳۰۰ میلیون نسخه

فیلم Mission: Impossible – Dead Reckoning قسمت دوم قرار است در تاریخ 28 ژوئن 2024 (8 ژوئیه 1403) اکران شود، اما فیلمبرداری و تولید این فیلم به دلیل اعتصاب نویسندگان و بازیگران متوقف شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر