سیستم PvP بدنام بداخلاق WoW Classic در حال بازسازی است تا “عاقلانه تر” شود.



World of Warcraft Classic سیستم رتبه‌بندی بدنام PvP خود را در به‌روزرسانی‌های آتی اصلاح خواهد کرد، زیرا بلیزارد به‌نظر می‌رسد این سیستم را «عاقل‌تر» کند.

همانطور که می‌دانید، WoW Classic سیستم رتبه‌بندی اصلی PvP بازی را همانطور که از سال 2004 تا 2006 کار می‌کرد، بازسازی می‌کند. بازیکنانی که به دنبال صعود به رتبه‌ها هستند، آنقدر با گروه دیگر مبارزه نمی‌کنند، بلکه با بازیکنان همفکر جناح خود رقابت می‌کنند. سعی کنید امتیاز بیشتری نسبت به فردی که در کنار آنها است به دست آورید. بالاترین رتبه ها در بازی فقط برای درصد بالایی از بازیکنان شرکت کننده در سیستم PvP محفوظ است. مرخصی یک روزه یا (به خدا) یک هفته از Honor به معنای از دست دادن هفته‌ها یا حتی ماه‌ها پیشرفت و کاهش بالقوه در رتبه‌بندی است که باعث می‌شود بازیکنان به هر قیمتی به تلاش و بازی ادامه دهند.

این یک متاسفانه سیستم بداخلاق، که بازیکنان را تشویق می کند تا بیش از دوازده ساعت در روز برای ماه ها بازی کنند تا به بالاترین رتبه های بازی برسند. این رتبه های بالاتر برای باز کردن قفل عناوین انحصاری و خرید برخی از بهترین سلاح ها و زره ها در WoW Classic مورد نیاز است. کسانی که این شاهکار را انجام می دهند در سرورهایشان افسانه های محلی در نظر گرفته می شوند، عمدتاً به این دلیل که روند تبدیل شدن به مارشال بزرگ یا فرمانده عالی جنگ مانند کار تمام وقت است و برای افراد ضعیف نیست.

بخوانید  جمجمه و استخوان - چگونه پاسگاه پشتی اژدها را پیدا کنیم

این دقیقاً یک سیستم سالم نیست، همانطور که بلیزارد در a پست انجمن شرح تغییرات آتی در حوزه آزمایش عمومی بازی. بلیزارد چندین مشکل مختلف را فهرست می‌کند که می‌خواست با سیستم قدیمی به آن بپردازد تا صحنه WoW Classic PvP را “سالم‌تر” کند، از جمله حذف فشار برای خرد کردن بی‌وقفه Honor و خلاص شدن از شر آن. نیاز به بازی‌های متا و تبانی بین بازیکنانی که به دنبال رتبه‌های برتر هستند، و کاهش استفاده از ربات‌ها برای افزایش مصنوعی مجموع بازیکنان، بنابراین براکت‌های رتبه بزرگ‌تر هستند. بلیزارد بیان می کند که اسکریپت های کد قدیمی سیستم اصلی PvP honor نیز مستعد خطا هستند و به دنبال بازسازی سیستم با راه حل های مدرن تر است.

بلیزارد می نویسد: «رقابت با جناح خود برای شهرت در اصل خوب است، اما بر اساس نکات ذکر شده در بالا، مشکلات زیادی در اجرا وجود دارد. “این سیستم به راحتی قابل پخش است و هفته ها یا ماه ها بازی در سطح بالا را تشویق می کند. هدف ما برای سیستم جدید این است که بر اساس اینکه آیا بازیکنان به نقاط عطف افتخاری خاص می رسند یا خیر با سطح مشارکت و چالش لازم برای حفظ پیشرفت خود، رتبه هایی را تعیین کنیم. در طول هفته ها و بازیکن در رتبه ها پیشرفت می کند.

راه حل های بلیزارد حذف کامل نیاز به رقابت با دیگر بازیکنان همان جناح است. به جای مبارزه برای چند نقطه برتر، سیستم جدید به سادگی از بازیکنان می‌خواهد که برای رتبه‌بندی به نقاط عطف افتخاری خاص دست یابند، در حالی که رتبه‌های بالاتر به مقادیر بسیار بالاتری نیاز دارند. حتی بهتر از آن، مکث باعث از دست دادن رتبه بازیکنان نمی شود. در حالی که ممکن است برخی از پیشرفت‌ها به سمت رتبه بعدی‌شان از بین برود (و کشتن NPC‌ها همچنان باعث مرگ‌های بی‌حرمتی می‌شود که می‌تواند منجر به کاهش رتبه شود)، بازیکنان دیگر به دلیل جرأت دور شدن از رایانه خود برای یک یا دو روز، هفته‌ها پیشرفت را از دست نخواهند داد. بازیکنان همچنین به‌روزرسانی‌های پیشرفت خود را در زمان واقعی دریافت می‌کنند، به‌جای اینکه مجبور باشند منتظر بازنشانی هفتگی سرور باشند تا ببینند چه تعداد امتیاز افتخار کسب کرده‌اند و در چه رتبه‌هایی در سیستم قدیمی قرار می‌گیرند.

بخوانید  نسخه نمایشی شخصیت Zenless Zone Zero Billy

در حال حاضر در PTR، بازیکنان هشت هفته طول می کشد تا به حداکثر رتبه PvP بازی برسند، اگر بازیکنی هر هفته حداکثر افتخار را کسب کند. هنوز زمان زیادی باقی مانده است، اما نسبت به آنچه قبلاً آمده است، پیشرفت بزرگی است. تمام مقادیر فعلی برای نقاط عطف Honor در PTR در معرض تغییر هستند، اما بازیکنان می‌توانند انتظار داشته باشند که نسخه نهایی سیستم اصلاح‌شده با پچ 1.14.4 در آینده نزدیک ارائه شود.

تغییرات PvP جدید WoW Classic در سرورهای هاردکور آینده بازی که انتظار می‌رود اواخر تابستان امسال عرضه شوند، وجود نخواهد داشت. از آنجایی که سرورهای هاردکور تحت یک مجموعه قوانین یک زندگی کار می کنند (چیزی که قربانیان یک “خراب” اخیر WoW Classic Hardcore به سختی یاد گرفتند)، کشاورزی Honor و شرکت در Matchmaking Battlegrounds واقعاً منطقی نیست. با این حال، بازیکنان می‌توانند در دوئل‌های “Mak’gora” تا حد مرگ با یکدیگر دوئل کنند، اگرچه انگیزه زیادی برای انجام این کار خارج از شکوه شخصی وجود ندارد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر