جمجمه و استخوان – چگونه پاسگاه پشتی اژدها را پیدا کنیم


اگر می‌خواهید قفل برخی از مهم‌ترین برنامه‌های Skull and Bones را باز کنید، باید پاسگاه‌های مختلف را در اطراف نقشه پیدا کنید. برخی از طرح‌های اولیه فقط توسط بازرگانان خاصی که در یک پاسگاه قرار دارند فروخته می‌شوند، و این امر ضروری است که تا حد امکان در هند شرقی کاوش کنید.

با این حال، حتی اگر بخش خوبی از نقشه را کاوش کرده باشید، احتمالاً برخی از پست‌ها را از دست داده‌اید. یکی از آنها می تواند Dragon's Back باشد که در یک جزیره کوچک در مکانی دور افتاده قرار دارد. Dragon's Back یک پاسگاه قدرتمند با برخی نقشه های برجسته و یک قرارداد جذاب است. شما می توانید مکان دقیق Dragon's Back و آنچه را که می توانید در آنجا بخرید را در راهنمای زیر مشاهده کنید.

در حال پخش: جمجمه و استخوان ها: همه چیزهایی که باید بدانید

موقعیت اژدها پشت در جمجمه و استخوان

Dragon's Back در جزیره ای واقع شده است منطقه جزایر ماه در جمجمه و استخوان. شما باید مستقیماً به جزیره بروید قبل از اینکه نمادی دریافت کنید که نشان می دهد چیز مهمی در این نزدیکی هست. جزیره ای که به دنبال آن هستید در سمت شمالی متن جزایر ماه روی نقشه قرار دارد. این است بزرگترین جزیره از سه موردی که منطقه را در بر می گیرد، همانطور که در تصویر زیر می بینید:

موقعیت پاسگاه اژدها بر روی نقشه.
موقعیت پاسگاه اژدها بر روی نقشه.

پاسگاه در واقع در سمت شمال شرقی جزیره و هنگامی که به اندازه کافی به آن نزدیک شدید، می توانید پیاده شوید و همه چیزهایی را که ارائه می دهد کشف کنید. پیشنهاد می کنم با او صحبت کنید آقای مارچند که دقیقاً در کنار جایی است که کشتی خود را لنگر انداخته اید، که دارای انواع نقشه ها، منابع و مواد غذایی در دست است.

به طور خاص، تاجر طرح آتش را می فروشد تفنگ بلند I، که یک پیشرفت فوق العاده نسبت به Long Gun کلاسیک است. نوع آتش به هر چیزی که ضربه بزنید مشتعل می شود و آسیب بیشتری وارد می کند. علاوه بر Fire Long Gun I، می‌توانید طرح‌های کوچک‌تر دیگری را نیز خریداری کنید جعبه بمب های بمب، لوازم آرایشی برای شما و کشتی شما و انبوهی از مواد غذایی. معامله گر نیز قراردادی به نام دارد “ما به دنبال جنگجو هستیم” که یک قرارداد نسبتاً آسان برای دستیابی است.

بخوانید  Amiibo در The Legend of Zelda: Tears of The Kingdom اقلام مفید و لوازم آرایشی پاراگلایدر را توزیع می کند.

پس از صحبت با بازرگان اونگوانا، می توانید بروید و پودر را روی آن پخش کنید آتش دزدان دریایی، که استقامت خدمه شما را به مدت 30 دقیقه افزایش می دهد. همچنین یک اردوگاه دزدان دریایی با فروشندگان اضافی وجود دارد که منابع بیشتری را نیز به فروش می رسانند کمپ فرا. فروشنده کمپ فارا علاوه بر منابع معمولی، لوازم آرایشی مخصوص فارا را نیز می فروشد.

این خلاصه همه چیزهایی است که برای یافتن و کشف پاسگاه پشتی اژدها در Skull and Bones باید بدانید. اگر به دنبال پاسگاه های بیشتری هستید، می توانید راهنمای قبلی ما را در مورد مکان یافتن پاسگاه درخت مقدس بخوانید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر