راهنمای عجیب و غریب هشدار نهایی Destiny 2: چگونه مراقبه های استرند را پرورش دهیم و تفنگ دستی جدید لایت فال را دریافت کنیم


پس از کمپین Destiny 2: Lightfall، شما توانایی های اولیه Strand را دارید، اما باید Grenades، Aspects و Pouka Pond Fragments را از Hall of Heroes در Neomuna خریداری کنید. Strand Meditations ارزهایی هستند که در موجودی شما ذخیره می شوند و به شما امکان می دهند توانایی های اضافی را خریداری کنید. هنگامی که مجموعه کامل توانایی‌ها را باز کردید، می‌توانید تلاشی را برای دریافت یک اسلحه کناری عجیب و غریب جدید، اخطار نهایی، آغاز کنید. در اینجا چیزی است که باید انتظار داشت.

اگر کمپین Legendary را کامل کنید، 300 مدیتیشن Strand با صحبت با Nimbus به دست خواهید آورد، و Pouka Pond به شما 500 تا برای شروع گزینه های باز کردن قفل می دهد.

بخش نارنجک دارای نارنجک نخی، نارنجک زنجیر و قلاب است. هزینه هر یک از این توانایی ها 50 مدیتیشن رشته است. THE دو هزینه هر یک از جنبه ها 150 مدیتیشن استرند و هر یک از 14 فرگمنت 200 مدیتیشن استرند هزینه دارد. باز کردن تمام توانایی‌های Strand در یک کلاس به شخصی‌سازی زیرکلاس شما کمک می‌کند، اما در عین حال، تلاش The Final Strand Exotic را نیز باز می‌کند.

هنگام کشاورزی برای مدیتیشن های Strand، مطمئن شوید که ماموریت های عجیب و غریب برای Machine Gun و Winterbite Glaive را انتخاب کنید.

چگونه مدیتیشن های رشته ای را پرورش دهیم

مدیتیشن های Strand – که شبیه موت های مثلثی سبز هستند – معمولاً زمانی که شما یا یک بازیکن نزدیک دشمنان را در هر جایی با توانایی های Strand شکست می دهید، از بین می روند، پس حتما آنها را بردارید. دشمنان در منطقه نفوذ Vex که در نقشه Neomuna شما مشخص شده است، شانس بیشتری برای حذف Strand Meditations دارند.

بخوانید  Hunger Games Director Regrets Making Mockingjay Into 2 Movies
ارز مدیتیشن رشته جنگنده دشمن
ارز مدیتیشن رشته جنگنده دشمن

در طول کمپین، ماموریت‌ها، و زمانی که با Nimbus به رتبه 18 برسید، مقداری دریافت خواهید کرد، که مجموعه‌ای از 200 رشته مدیتیشن را برای شما به ارمغان می‌آورد. با این حال، این هنوز برای به دست آوردن تمام توانایی های استرند کافی نخواهد بود، بنابراین گشت زنی در اطراف نئومونا – به ویژه منطقه تهاجم Vex – سریع ترین راه برای پرورش مدیتیشن های Strand است.

گشت‌ها هفت مدیتیشن Strand، جایزه Lost Sector Chests 12، اهداف High Value هفت را به شما می‌دهند و رویدادهای عمومی قهرمانانه 25 را به شما می‌دهند. سینه‌های کلید Overload ترمینال می‌توانند با تکمیل این فعالیت‌ها تا 100. چند مورد دیگر کاهش پیدا کنند. انجام این فعالیت‌ها در منطقه تهاجم Vex با مجهز بودن به طبقه فرعی Strand به شما کمک می‌کند تا مراقبه‌های Strand را به راحتی بدست آورید.

چگونه می توان آخرین هشدار عجیب و غریب را دریافت کرد

برای به دست آوردن کوئست The Final Strand Exotic، باید زیرکلاس Strand خود را با به دست آوردن تمام نارنجک ها، جنبه ها و خرده های Pouka Pond ارتقا دهید. وقتی وارد کوئست می شوید، از شما می خواهد که با Nimbus صحبت کنید.

مرحله دوم شما را ملزم به جستجوی Strand Innoculated Gadgets in Veil Containment در Neomuna می کند. Veil Containment در گوشه سمت چپ پایین نقشه Neomuna قرار دارد. شما می توانید از Zephyr Concourse وارد منطقه شوید. به ترمینال Esi بروید و از پورتال به مجتمع Irkalla بروید.

پس از شکست دادن مبارزان Shadow Legion و Colossus برای دریافت دستورات Shadow Legion، به Imperator Typhoon در پارک Ahimsa سفر کنید تا طیف سنج Veil را بازیابی کنید. هنگامی که به منطقه پر نور با دو مجسمه غول پیکر روبروی یکدیگر رسیدید، روی سکوی بلند زیر بپرید و رئیس Tormentor را شکست دهید تا طیف سنج حجاب را دریافت کنید.

بخوانید  پیش فروش بازی Stellar Blade فراتر از انتظارات بود
رئیس شکنجه گر در Typhoon Imperator برای کوئست The Final Strand
رئیس شکنجه گر در Typhoon Imperator برای کوئست The Final Strand

دوباره از Pouka Pond دیدن کنید تا به مرحله تلاش بعدی بروید، که باید برنامه آموزشی Osiris Radiosonde – مشابه ماموریت کمپین Headlong – را در کمتر از پنج دقیقه و 30 ثانیه کامل کنید. با داشتن توانایی های Strand بیشتر از زمان کمپین و قرار گرفتن در سطح قدرت بالاتر، می توانید به راحتی به این هدف برسید. فقط مطمئن شوید که مهمات فوق العاده و به اندازه کافی سنگین دارید تا سریعاً رئیس را از بین ببرید.

برای دریافت Final Warning Exotic Sidearm به Pouka’s Pond برگردید.

جایزه: اخطار نهایی Exotic Sidearm

جزئیات اخطار نهایی سلاح
جزئیات اخطار نهایی سلاح

The Final Warning یک اسلحه جانبی اولیه عجیب و غریب است که هنگامی که اهداف را در فاصله نزدیک با نگه داشتن ماشه علامت گذاری می کنید، Strand Bursts را شلیک می کند. اگر اهداف با یک انفجار باردار مورد اصابت قرار گیرند، باز می شوند. ویژگی All At Once Intrinsic به سرعت شارژ می شود و تنها چند ثانیه به شما فرصت می دهد تا اهداف را علامت بزنید. همچنین دارای یک ویژگی به نام Pick Your Poison است که در آن شلیک از لگن باعث افزایش آسیب بدن به اهداف مشخص شده می شود، اما هدف گیری به سمت پایین باعث افزایش سرعت و آسیب جدی اضافی می شود. علاوه بر این، برخی از بازیکنان شکایت کرده اند که اخطار نهایی در حال حاضر در PvP غلبه کرده است.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  تریلر Disco Elysium: Final Cut بازی Collage Mode Reveal
تحریریه مجله بازی یک گیمر