تایید قسمت چهارم و پایانی فصل پایانی انیمه Attack on Titan

امشب قسمت اول یک ساعته بود قسمت سوم از فصل چهارم انیمه Attack on Titan برای شروع آخرین آرک این انیمه محبوب پخش شد، اما عدم قرارگیری این انیمه در سرورهای کرانچی رول جنجال زیادی به پا کرد، به طوری که بسیاری از طرفداران نمی توانند این انیمه را تماشا کنند. . کیفیت خوب تا الان و با زیرنویس انگلیسی تماشا کنید. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونقسمت آخر انیمه Attack on Titan معرفی شد.

قسمت چهارم از فصل پایانی انیمه Attack on Titan در واقع نیمه دوم قسمت سوم است، ظاهرا برای سهولت در معرفی و تبلیغات، سازندگان انیمه تصمیم به تغییر نام قسمت سوم این انیمه که پیش از این برنده شده بود. انتقاد وقتی توسط هواداران و رسانه ها خوانده می شود. به هر حال طبق پلان داستانی و اتفاقات انیمه Attack on Titan در قسمت چهارم رسما به پایان می رسد.

در پایان قسمت اول قسمت سوم از فصل چهارم انیمه Attack on Titan، کرانچی رول و مپا از قسمت چهارم این انیمه که آخرین قسمت آن خواهد بود، رونمایی کردند. به همین منظور تیزر قسمت چهارم و آخر فصل پایانی انیمه Attack on Titan منتشر شده است و در پایان تایید شده است که این قسمت در پاییز 2023 منتشر خواهد شد تا طرفداران نمی دانم. شما باید خیلی صبر کنید در زیر می توانید این تیزر را تماشا کنید:

Crunchyroll و Mapa رسما تیزر قسمت چهارم و پایانی فصل آخر را منتشر کردند انیمه Attack on Titan رونمایی شد.

بخوانید  انواع فناوری محافظت از صفحه نمایش - زومیت

انیمه Attack on Titan اقتباسی از مانگایی به همین نام است هاجیمه ایسایاما اولین نسخه آن در سال 2009 منتشر شد و تا به امروز بیش از 76 میلیون نسخه از مانگای این مجموعه به فروش رسیده است. قسمت اول فصل چهارم انیمه Attack on Titan در 16 قسمت تولید و پخش شد و قسمت دوم فصل پایانی انیمه Attack on Titan نیز در 12 قسمت تولید شد.

با این حال تعداد دقیق قسمت های قسمت سوم و چهارم انیمه Attack on Titan در حال حاضر مشخص نیست و باید منتظر اطلاعات بیشتر در آینده باشیم. در ابتدا استودیوی Witt مسئولیت تولید سه فصل اول انیمه Attack on Titan را بر عهده داشت اما از فصل چهارم استودیو Mapa به عنوان تهیه کننده اصلی انیمه Attack on Titan معرفی شد که مسئولیت تولید این انیمیشن را بر عهده دارد. انیمه تا آخر

دانلود از آپارات