دنباله جن گیر کارگردان دیوید گوردون-گرین را از دست می دهد



The Exorcist: Deceiver به یک دست انداز در جاده برخورد کرد و دیوید گوردون گرین را به عنوان کارگردان فیلم از دست داد. از آنجایی که گرین فیلم را ترک می کند، مشخص نیست فیلم چه زمانی اکران می شود.

با تشکر از هالیوود ریپورترما می دانیم که گرین اخیراً طفره می رود و در بیانیه ای گفته است:

“هدف من این است که فقط شروع به انجام کارها کنم، و زمانی که این برنامه ها به نتیجه می رسند، اگر در آن موقعیت قرار بگیرم [The Exorcist: Deceiver] گرین گفت: صندلی کارگردان، خوشحال می شوم. اما در حال حاضر، از منظر داستانی به آن می پردازم و در حین چرخش به واقعیت های زندگی خود نگاه می کنم. »

هالیوود ریپورتر همچنین توضیح داد که The Exorcist: Believer محصول 2023 نتوانست انتظارات باکس آفیس را برآورده کند. این فیلم 136.2 میلیون دلار در سراسر جهان و 65.5 میلیون دلار فروش داخلی داشت. یونیورسال 400 میلیون دلار برای حق امتیاز این فرنچایز ترسناک پرداخت کرده بود و در ابتدا قصد داشت سه گانه ای بسازد که با Believer شروع شود.

دیوید گوردون گرین در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مختلفی کار کرده است. اینها شامل سه گانه اخیر هالووین، Apple TV's Mythic Quest، Max's The Righteous Gemstones و غیره می شود.

حتماً نقد ما را درباره The Exorcist: Believer بخوانید که فیل اوون در آن نوشته است: «جن‌گیر در دهه 1970 تأثیر فرهنگی زیادی داشت، زیرا به روش‌های غافلگیرکننده‌ای بسیار آزاردهنده بود و مدت‌ها پس از ترک تئاتر، تأثیری بر تماشاگران گذاشت. همان پانچ، به جای آن انتخاب کنید که نسخه اصلی را مجدداً میکس کنید بدون اینکه آن را به جایی ببرید که به این معنی است که نسخه اصلی قبلاً نرفته است. “

بخوانید  Halo جدید: به‌روزرسانی مجموعه Master Chief به بهبود پشتیبانی Steam Deck اختصاص دارد

تحریریه مجله بازی یک گیمر