جیک جیلنهال می گوید بازی در نقش بتمن باعث افتخار است

او شاهزاده ایرانی و میستریو بوده است، اما آیا جیک جیلنهال می تواند بتمن بعدی باشد؟ خب، به نظر می رسد که ستاره Road House حداقل برای ایفای نقش بروس وین آماده است.

ScreenRant از جیلنهال در مورد علاقه اش به بازی در نقش بتمن پس از دیدن او در بازسازی Road House سوال کرد. او پاسخ خود را با اشاره به این که این یک نقش «کلاسیک» است که توسط «دیگر بازیگران باورنکردنی» بازی می‌شود، آغاز کرد. این بازیگر سپس با این جمله پایان داد: “اما البته. این همیشه باعث افتخار خواهد بود.”

رابرت پتینسون در حال حاضر مردی است که در پشت کلاه قرار دارد و در فیلم The Batman 2 که اخیراً به سال 2026 موکول شده بود، مجدداً ایفای نقش خواهد کرد. با این حال، این فرانچایز از کارگردان مت ریوز هنوز به عنوان اصل اصلی دنیای سینمایی دی سی نیست. و در عوض بخشی از DC Elseworlds است. پیش از این گزارش شده بود که اندی موشیتی کارگردان The Flash قرار است The Brave and the Bold را برای استودیو دی سی کارگردانی کند. این بتمن جدید را برای ریبوت دی سی معرفی می کند که سال آینده با سوپرمن توسط نویسنده و کارگردان جیمز گان در سینماها عرضه می شود.

به این ترتیب، جیلنهال می تواند رقیب احتمالی بتمن در The Brave and the Bold باشد. همچنین این اولین باری نیست که او با بزرگترین کارآگاه جهان مرتبط می شود. سال گذشته، پیپل گزارش داد که جیلنهال در آستانه دریافت نقش اصلی در فیلم Batman Begins به کارگردانی کریستوفر نولان بود، نقشی که در نهایت به کریستین بیل رسید.

بخوانید  CoD: Modern Warfare 2 و Warzone 2 - Ronin Event Path قسمت 2 راهنمای استتار

بعدی برای Gyllenhaal Road House است که در 21 مارس در Amazon Prime Video نمایش داده می شود. او در بازسازی با دانیلا ملکیور و کانر مک گرگور بازی می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر