تنها در تاریکی – راهنمای پازل صفحه داغ فصل 2

در پایان فصل 2 تنها در تاریکی، شما وظیفه حل معمای بشقاب های دیگ بخار را در زیرزمین خواهید داشت. این پس از بازگشت یک میدان نفتی مرموز رخ می دهد. برای حل این معما، ابتدا باید تکه های گمشده پازل را کنار هم قرار دهید، یکی از آن ها خارج از دیگ شکسته و دیگری یکی از اتاق های بیمار است. در اینجا نحوه حل پازل آورده شده است.

جعبه قفل شده از اتاق کاساندرا

اولین سکه در جعبه ای در اتاق کاساندرا یافت می شود که در طبقه دوم در کنار اتاق نشیمن قرار دارد. هنگام بازگشت از دکل نفتی به دسرتو، کلید سالن همراه با چاقوی پالت به شما داده می شود. وارد منطقه شوید و به اتاق کاساندرا بروید و یک جعبه قفل شده با یک قفل ترکیبی دیگر را خواهید دید که نشانه های نجومی را نشان می دهد. همچنین یک معمای کوچک وجود دارد که در آن می‌توانید چهار بطری دارو سفارش دهید، اما دو بطری آن وجود ندارد. یکی در همان اتاق روی میز است، دیگری در جعبه دارو در اتاق لوتی قفل شده است. در اینجا یادداشتی وجود دارد که می گوید کلید در تالار بزرگ است.

اگر می‌خواهید از جستجوی بطری‌های دارو صرفنظر کنید، کافی است به محلول قفل زیر بروید..

از طریق پله های خدمتکار به طبقه دوم بروید، جایی که می توانید دری را که به راهروی کنار نیم طبقه منتهی می شود باز کنید. راه پله را به سمت شمال دور بزنید و به سمت سالن بزرگ بروید. روی پیانوی مرکز اتاق کلید جعبه دارو است. کلید را بردارید و برای جمع آوری دومین بطری دارو به اتاق لوتی بروید.

بخوانید  انتخاب هوشمندانه هاست؛ راهنمای کامل شما برای خرید هاست از پارس پک
با مرتب کردن اعداد، ترکیب قفل 2، 5، 7 را کشف خواهید کرد.
با مرتب کردن اعداد، ترکیب قفل 2، 5، 7 را کشف خواهید کرد.

آن را به اتاق کاساندرا برگردانید و ردیف بطری های دارو را با قرار دادن آنها به طوری که پوسیدگی یک خط ثابت تشکیل دهد، همانطور که در تصویر بالا نشان داده شده است، حل کنید. این اعداد را آشکار می کند 2، 5، 7، که ترجمه می شود ماهی، جوزا، لئو در یادداشت چرخ طالع بینی. مانند شکل زیر این ترکیب را بپوشانید.

ترکیبی برای قفل در اتاق کاساندرا Pisces، Gemini، Leo است.
ترکیبی برای قفل در اتاق کاساندرا Pisces، Gemini، Leo است.

قسمت بشقاب دیگ بخار

بعد اتاقی می آید که در اتاق دیگ بخار قرار دارد که برای رسیدن به دیگ خراب باید آن را غیرفعال کنید. یادداشتی که در اوایل بازی در اتاق دیگ بخار پیدا شد به شما می گوید که شیر در انبار، پشت یک دروازه قفل شده است. کلید در اتاق نشیمن طبقه اول است که می توانید از چاقوی پالت برای دسترسی به آن استفاده کنید. با کلید در دست، به سمت سرداب رفته و وارد قسمت قفل شده شوید.

شیر در پایین این ناحیه قرار دارد، اما یک سیم برق مسیر عبور را مسدود می کند. یک جعبه قطع کننده مدار در گوشه ای وجود دارد که کلید قطع شده روی قفسه شراب در کنار آن وجود دارد. بریکر را در جعبه قرار دهید و برق زیرزمین را قطع می کند و به شما امکان می دهد شیر را بازیابی کنید. حالا به اتاق دیگ بخار برگردید، هشدار داده شود که اکنون دشمنی در راهروی زیرزمین وجود دارد. دیگ را خاموش کنید و به اتاق پشتی بروید، جایی که صفحه دوم است.

پازل گردل

صفحه روی دیگ پس از تکمیل باید به این شکل باشد.صفحه روی دیگ پس از تکمیل باید به این شکل باشد.
صفحه روی دیگ پس از تکمیل باید به این شکل باشد.

وقتی دو تکه بشقاب را جمع کردید، آنها را به پازل اضافه کنید و سپس آن را حل کنید. همانطور که در بالا نشان داده شده است، باید قطعات را عوض کنید و آنها را بچرخانید تا تصویری از مزرعه و کلیسای کوچک ایجاد کنید.

بخوانید  Resident Evil 4 در آخرین فروش Steam GMG فقط 26 دلار قیمت دارد

پس از رفع این مشکل، دیگ بخار مجددا راه اندازی می شود و سه رقم در فشار سنج های جانبی نمایش داده می شود. اعداد، از بزرگترین تا کوچکترین کالیبر، هستند 9، 7، 5. آنها را به این ترتیب روی طلسم دیگ بنویسید که تصاویری از غار را به شما نشان می دهد. از اتاق دیگ بخار خارج شده و به انبار بازگردید تا منطقه جدیدی را که اکنون می توانید به آن دسترسی داشته باشید، کشف کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر