تعدادی از بازی‌های محبوب PS5 این آخر هفته با تخفیف عرضه می‌شوند

بازی های پلی استیشن 5 تا 50 درصد تخفیف در فروشگاه آنلاین Best Buy دارند. بیش از 70 عنوان تخفیف دار، از جمله بازی های انحصاری شخص اول تحسین شده مانند God of War: Ragnarok، The Last of Us Part 1 و Ratchet & Clank: Rift Apart وجود دارد. هر سه عنوان برای مدت محدود 40 دلار هستند که از 70 دلار معمولی کمتر است.

برخی از معاملات قابل توجه دیگر عبارتند از Horizon Forbidden West به قیمت 30 دلار (50 دلار)، Gran Turismo 7 به قیمت 30 دلار (70 دلار) و نسخه نهایی Marvel's Spider-Man: Miles Morales که شامل Marvel's Spider -Man Remastered و Spider-Man می شود. مایلز مورالس فقط با 40 دلار (معمولا 70 دلار).

همچنین عناوین شخص ثالث زیادی در فروش وجود دارد، از جمله تعدادی از نسخه‌های EA مانند بازسازی Dead Space با قیمت 30 دلار (70 دلار)، Star Wars Jedi: Survivor با قیمت 35 دلار (70 دلار) و بازی‌های ورزشی EA مانند Madden. . NFL 24 و EA Sports FC 24 که هر دو 35 دلار (معمولا 70 دلار) قیمت دارند. می‌توانید بازی‌های Ubisoft مانند Avatar: Frontiers of Pandora را با قیمت 40 دلار (70 دلار)، Prince of Persia: The Lost Crown با قیمت 30 دلار و غیره انتخاب کنید. لیست زیر را برای اطلاع بیشتر از معاملات مورد علاقه ما در فروش بررسی کنید، یا برای مشاهده طیف کامل به فروشگاه آنلاین Best Buy بروید.

بهترین معاملات خرید بازی PS5

این تخفیف‌های بازی تنها تخفیف‌های PS5 نیست که در Best Buy موجود است. همچنین می‌توانید با Marvel's Spider-Man 2 یک PS5 Slim را در بسته‌ای با تخفیف خریداری کنید. با این معامله، بسته مدل دیجیتالی PS5 Slim به تنها 400 دلار (520 دلار) و بسته PS5 Slim با دیسک Drive به 450 دلار (به‌جای 560 دلار) کاهش می‌یابد. تا زمانی که ذخایر تمام می شود

بخوانید  ولورین ممکن است در نهایت کاری را انجام دهد که هرگز در فیلمی برای Deadpool 3 انجام نداده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر