ولورین ممکن است در نهایت کاری را انجام دهد که هرگز در فیلمی برای Deadpool 3 انجام نداده است

Deadpool 3 – یا Deadpool and Wolverine اگر از عنوان رسمی فیلم استفاده کنید – سرانجام جهش یافته مورد علاقه مارول را در لباسی از کمیک ها می بیند و طبق برخی از تصاویر تبلیغاتی فاش شده، به نظر می رسد که او بالاخره لباس نمادین را خواهد پوشید. روپوش شخصیت مورد علاقه طرفداران

اگرچه چندین ماه پیش تصاویری از هیو جکمن بازیگر فیلم Wolverine فاش شد، اما او در آن تصاویر با ماسک دیده نشد. تریلر اخیر «Marvel Messiah» فقط برای Deadpool و Wolverine حاکی از در طول حضور لوگان – احتمالاً قبل از اینکه ددپول را به کباب انسانی تبدیل کند – اما عکس‌های تبلیغاتی از نمایشگاه تجاری اخیر CinemaCon نشان می‌دهد که ولورین کاملا آماده و آماده است.

تنها 25 سال طول کشید، اما به نظر می رسد که این دقیق ترین تجسم ولورین در کمیک ها از نظر بصری خواهد بود. اولین حضور هیو جکمن به عنوان شخصیت باعث شد که او در سه گانه فیلم مردان ایکس لباس نظامی چرمی به تن کند، در حالی که در ظاهر بعدی او بین لباس های غیرنظامی و تجهیزات جنگی که ادای احترام ظریفی به منشأ آن بود، تناوب کرد. در تمام این ظاهرها، لوگان هرگز ماسک نپوشیده است، اگرچه یک صحنه حذف شده از فیلم The Wolverine در سال 2013 کت و شلوار قهوه ای او را مسخره می کرد.

پیش از این، Shawn Levy، کارگردان Deadpool و Wolverine توضیح داد که چگونه او و تیمش قبل از تصمیم گیری در مورد ظاهر نهایی Wolverine، «تکرارها و تنظیمات متعدد، چندگانه، چندگانه» را پشت سر گذاشتند. لوی می‌گوید: «همچنین کمک می‌کند که من این فیلم را در MCU بسازم، زیرا در این صورت به ارتشی از عصبی‌ترین آدم‌های عصبی موجود برای پروژه مارول دسترسی دارم».

بخوانید  بازیگر زن فیلم باربی به سریال انیمیشن What If پیوست

ددپول و ولورین در ماه جولای وارد سینماها شدند و تنها فیلم مارول هستند که در سال 2024 اکران می شوند زیرا این شرکت قصد دارد فیلم های کمتر و با کیفیت بالاتر تولید کند. در کنار رایان رینولدز و هیو جکمن، در این فیلم کاران سونی در نقش دوپیندر نیز ایفای نقش می‌کنند و این بازیگر نقش‌های شگفت‌انگیز بسیاری را در این فیلم به نمایش گذاشته است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر