برنامه تلویزیونی Fallout این کار را انجام می دهد که بازی ها هرگز نمی توانند انجام دهند

مجموعه تلویزیونی Fallout امروز، 10 آوریل (10 آوریل) پخش می شود و کاری را انجام می دهد که هیچ بازی Fallout تا به حال انجام نداده است. این داستان حاوی اسپویلر برای سریال ها و بازی های تلویزیونی است.

تاد هاوارد، رئیس Bethesda در صحبت با Tech Radar گفت که بازی‌ها هرگز نمی‌توانند به گذشته بازگردند و نشان دهند که جهان قبل از انفجار بمب‌ها چگونه بوده است. اما این کاری است که برنامه تلویزیونی انجام می دهد. هفت دقیقه اول اپیزود 1 جنگ بزرگ و هر آنچه را که در پی داشت را به تصویر می کشد.

هاوارد گفت: «تغییر بزرگ، کاوش در گذشته بود. “در مکالمات اولیه خود (من و خالق جاناتان نولان)، می‌دانستیم که می‌خواهیم داستان جدیدی را تعریف کنیم که شبیه فصل جدیدی در سری Fallout است، دقیقاً مانند بازی‌ها، جایی که هر کس جغرافیا و موقعیت خاص خود را دارد. تاریخ است، اما هنوز تمام ویژگی های عناوین قبلی را دارد.”

هاوارد گفت که کاوش در گذشته از این طریق “کاری است که ما هرگز نمی توانستیم در بازی ها انجام دهیم.” او گفت که افتخار می کند که نولان و تیم چگونه آن را در سریال تلویزیونی زنده کردند.

روشی که (نولان) و سایرین کشف کردند که ایالات متحده چگونه بود، تهدید بمب اتمی چگونه بود و مردم در صورت وقوع جنگ هسته‌ای چه خواهند کرد، ترس قرمز چیست، که Vault-Tec است… هاوارد گفت: همه آنها این تاریخچه شگفت انگیز Fallout را به ارمغان آوردند. تمام این چیزها بر روی شخصیت‌های فعلی سریال تأثیر می‌گذارد، بنابراین برای من و همه کسانی که در Bethesda روی Fallout کار می‌کردند، فکر می‌کردیم: «اوه، این واقعاً جدید است، اما از فال‌آوت نیز ضروری است.»

بخوانید  جعبه گشایی کنسول قابل حمل MSI Claw Firecracker

بررسی برنامه تلویزیونی Fallout GameSpot به این مجموعه هشت قسمتی امتیاز 7/10 داد. فیل هورنشاو، منتقد، می‌گوید: «سریال به شدت بر محیط‌های عجیب و غریب سری بازی تکیه دارد و کار بسیار خوبی را در پر کردن آن با افراد سرگرم‌کننده و جذاب انجام می‌دهد.

هر هشت قسمت امروز، 10 آوریل، ساعت 6:30 بعد از ظهر به وقت محلی / ساعت 9:30 بعد از ظهر به وقت شرقی در Prime Video می‌آیند. برای اطلاعات بیشتر، گالری زیر را بررسی کنید تا همه چیزهایی را که باید بدانید، از جمله نحوه تماشای Fallout در Prime Video را بیابید. همین الان می‌توانید تعداد زیادی بازی Fallout رایگان از Prime Gaming بگیرید.

با نگاهی به آینده، ممکن است Prime Video در حال حاضر با برنامه‌هایی برای فصل دوم Fallout پیش برود، حتی اگر هنوز در مراحل اولیه خود است و هنوز هیچ چیز قفل نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر