راهنمای حمله Destiny 2: بهترین دفاع ها، نحوه گرفتن ضایعات

Destiny 2 Into the Light ارائه می کند حملهفعالیت فصلی جدیدی که شما را تا زمان راه اندازی The Final Shape در 4 ژوئن مشغول خواهد کرد. اگر منتظر بودید که Destiny بالاخره یک حالت مبتنی بر گروهی را راه اندازی کند، خوش شانس هستید.

هجوم شما را با یک جوخه سه نفره و در عین حال که از یک نقطه مورد علاقه خود دفاع می‌کند، با امواجی از دشمنان سرسخت‌تر نجات می‌دهد. همانطور که انتظار می‌رفت، چیزهای زیادی برای یادگیری و تسلط وجود دارد، به خصوص اگر قصد دارید 20، 30 یا حداکثر 50 موج را در یک اجرا انجام دهید تا Triumphs را کامل کنید یا به دوستان خود ببالید.

در حال پخش: Destiny 2: Into the Light | تریلر معرفی رسمی

این راهنما بر روی هر چیزی که باید در مورد آن بدانید تمرکز دارد Destiny 2 Assault فعالیت، از جمله نحوه گرفتن ضایعات و بهترین دفاع برای خرج کردن آنها، و همچنین برخی نکات کلی که مفید خواهد بود.

بخوانید  Immortality به زودی برای پلی استیشن 5 عرضه می شود

نحوه عملکرد Assault در Destiny 2

از 9 آوریل، با پیشروی در جستجوی مقدماتی Into the Light، به نام Feats of Bravery، به فعالیت Assault دسترسی خواهید داشت. لرد Shaxx شما را موظف می کند تا از آخرین شهر در این فعالیت دفاع کنید. برای شروع، به Director بروید، از تب Destinations Into The Light را انتخاب کنید و مسابقه را شروع کنید. به طور پیش فرض، شما را با دو بازیکن تصادفی مطابقت می دهد.

ساختار بسیار ساده است. هدف اصلی ایمن سازی و محافظت از نقطه دفاعی تعیین شده است که همیشه روی نقشه مشخص شده است. گروه های دشمن به صورت امواج به سمت شما می آیند و ایده این است که قبل از اینکه خیلی به نقطه دفاع نزدیک شوند سعی کنید آنها را بیرون بکشید. اگر چنین است، در صورتی که شما و تیمتان از آن دور باشید، یک هشدار روی صفحه دریافت خواهید کرد.

حملات می توانند شدید باشند - به یاد داشته باشید که قبل از هر چیز روی محافظت از نقطه دفاعی تمرکز کنید.
حملات می توانند شدید باشند – به یاد داشته باشید که قبل از هر چیز روی محافظت از نقطه دفاعی تمرکز کنید.

گاهی اوقات اهداف جایزه مانند خرده‌هایی را می‌بینید که باید از بین بروند. با پیشرفت امواج و کشتن دشمنان، باید از ضایعات برای خرید وسایل دفاعی بین امواج استفاده کنید. مقابله با این وظایف اختیاری می تواند روند را در سراسر صفحه سرعت بخشد.

هنگامی که یک پورتال باز می شود، شما را به منطقه دیگری می برند، معمولاً برای تکمیل یک هدف کوتاه و شکست دادن یک رئیس. این همیشه در موج 10 برای پایان ست اتفاق می افتد. این می تواند تا 50 موج دوام بیاورد. در حال حاضر، یک چالش هفتگی وجود دارد که شما را ملزم می کند حداقل از 30 موج جان سالم به در ببرید، که نقطه میانی مناسبی است اما همچنان دشوار است.

جزئیات زیادی وجود دارد که باید در نظر داشته باشید، که ممکن است در گرمای لحظه گم شوند. در اینجا چیزی است که باید در مورد آنها بدانید و چگونه می توانید بیشترین بهره را از آنها ببرید.

نحوه گرفتن ضایعات در حمله

یکی از اولین چیزهایی که در فعالیت Destiny 2 Onslaught خواهید دید، ضایعات است. این ارز برای خرید تجهیزات دفاعی استفاده می شود که مجموعه ای از ابزارها با مکان های تعیین شده در اطراف نقطه دفاعی هستند. وقتی به آنها نزدیک می شوید، نام گجت و همچنین هزینه آن را دریافت خواهید کرد.

هرچه دشمنان بیشتری را شکست دهید، قطعات بیشتری به دست خواهید آورد.
هرچه دشمنان بیشتری را شکست دهید، قطعات بیشتری به دست خواهید آورد.

از آنجایی که باقیمانده ها در تیم تیراندازی به اشتراک گذاشته می شود، ضروری است که سعی کنید با افرادی که شما را همراهی می کنند همکاری کنید. شما به سادگی با شکست دادن دشمنان، تکه هایی به دست می آورید. از آنجایی که Onslaught مبتنی بر موج است، احتمالاً هر دشمنی را که فقط به نظر پیشرفت می کنند، از بین خواهید برد.

بخوانید  زومجی زنده برای سریال The Last of Us (قسمت دوم)

همانطور که گفته شد، مقابله با اهداف پاداش و صرف زمان برای کشتن هیولاهای کوچکتر در طول باس فایت ها می تواند راه های خوبی برای به دست آوردن چند ضایعات اضافی باشد. از آنجا به بعد، این موضوع مهم است که دقیقاً چگونه آنها را خرج کنیم. دفاع ها را می توان ارتقا داد، بنابراین بسته به عملکرد تیم خود، شاید بهتر باشد به جای اینکه سعی کنید با تمام نسخه های ضعیف هر دفاع، بر روی آنچه در حال حاضر دارید تمرکز کنید.

بهترین دفاع برای خرج کردن ضایعات در هنگام حمله

در حال حاضر، Onslaught سه وسیله دفاعی برای خرید دارد: برجک، Tripwires و Decoys. همانطور که در بالا ذکر شد، این گجت‌ها قابل ارتقا هستند، بنابراین اگر می‌خواهید در باقیمانده‌ها برای موج آینده صرفه‌جویی کنید تا نسخه بهتری داشته باشید، یا سعی کنید از همان ابتدا تا حد ممکن زمین را پوشش دهید، مهم است که با تیم خود هماهنگ کنید. برو، هر وقت فرصت کردی، تمام باقیمانده ها را خرج کن.

توصیه می کنم روی آن تمرکز کنید برجک ها. البته با 2000 باقیمانده هر کدام گران هستند. اما اگر بتوانید با بقیه اعضای تیم خود هماهنگ کنید، می توانند بسیار مفید باشند. در مورد ارتقاء، اولی 4000 قطعه هزینه دارد، در حالی که دومی به 6000 قطعه نیاز دارد. بله، خیلی زیاد است. تفاوت در قدرت شلیک بسیار قابل توجه است، بنابراین انتخاب حداقل یک ارتقاء در اسرع وقت، مزیت بزرگی به شما می دهد.

البته، ارتقاء برجک گران است، اما سرمایه گذاری ارزش آن را دارد.البته، ارتقاء برجک گران است، اما سرمایه گذاری ارزش آن را دارد.
البته، ارتقاء برجک گران است، اما سرمایه گذاری ارزش آن را دارد.

Tripwires نیز در ابتدا بسیار مفید و ارزان تر هستند و هر کدام تنها 1000 قطعه قیمت دارند. اگر نمی خواهید از همان ابتدا با یک برجک درگیر شوید، قرار دادن چند سیم تریپ می تواند به شما کمک کند به دشمنانی که به سمت نقطه دفاعی حرکت می کنند آسیب وارد کنید. ارتقاء اساساً برای ایجاد یک خط دفاعی بزرگتر اجباری است، به خصوص اگر می خواهید بیش از 10 موج دشمن را در اختیار بگیرید.

طعمه ها نیز می توانند مفید باشند، اما من آنها را بر برجک ها یا سیم های برقی ترجیح نمی دهم. اگر در حال حاضر ضایعات یدکی و دفاع خوب در جای خود دارید، آنها را امتحان کنید. در غیر این صورت، به ارتقا یا گسترش پایگاه فعلی خود ادامه دهید. به یاد داشته باشید که دفاع ها مکمل یکدیگر هستند: تیم شما بیشتر کار را انجام می دهد.

بخوانید  Best Buy در این هفته چند معامله درخشان دارد

نکات حمله Destiny 2

فعالیت Destiny 2 Onslaught هنوز در مراحل اولیه خود است، اما نکاتی وجود دارد که باید به خاطر داشته باشید تا مطمئن شوید که در کوتاه مدت و بلندمدت زنده خواهید ماند.

  • اهداف پاداش را نادیده نگیرید: مقابله با این وظایف اختیاری می تواند روند را تسریع کند و زمان زیادی را صرف کند.
  • شما می توانید ADU را از راه دور درمان کنید: گاهی اوقات، دشمنان گوی هایی را رها می کنند که می توان از آنها برای درمان ADU استفاده کرد. برای استفاده از آنها نیازی نیست در شعاع نقاط دفاعی باشید. در واقع، شما می توانید از خود ADU بسیار دور باشید و آنها به تنهایی به سمت آن پرواز خواهند کرد. به یاد داشته باشید که برای انجام این کار امتیاز اضافی دریافت می کنید، بنابراین سعی کنید گوی ها را قبل از ناپدید شدن بگیرید و از آنها استفاده کنید.
  • اجازه ندهید که شکنجه گران باعث حواس پرتی شوند:Spoilers: در Onslaught شکنجه گران وجود دارند و هنوز هم آزاردهنده هستند. حتی اگر باید قدرت شلیک خود را روی آنها متمرکز کنید، اجازه ندهید که حواس شما را از محافظت از ADU منحرف کنند. بسیار آسان است که سعی کنید آنها را بدرقه کنید و نقطه دفاع را بدون محافظت بگذارید. شما نمی خواهید یک تیم پاک شود در حالی که گروهی از دشمنان دستگاه را نابود می کنند.
  • به سرعت بخش‌های پورتال را پیمایش کنید: هر بار که نیاز به مقابله با یک هدف متفاوت دارید که شما را به هرم می رساند، روی خود کار تمرکز کنید. به عنوان مثال، هنگامی که از شما خواسته می شود شکاف را شعله ور کند، از شخصی بخواهید که به سمت هدف بشتابد در حالی که بقیه اعضای تیم روی پاکسازی تمرکز می کنند. ایده این است که هر چه زودتر وارد و خارج شوید تا به ایجاد امواج ادامه دهید.
  • فراموش نکنید که سینه را در پایان یک ست درخواست کنید: این ممکن است احمقانه به نظر برسد، اما فراموش نکنید که پس از شکست دادن رئیس یک مجموعه، جوایز خود را از قفسه سینه جمع آوری کنید. مواد، درخشش، جایزه شجاعت و تجهیزات را به دست خواهید آورد. همیشه مطمئن شوید که منتظر بمانید تا همه چیز را داشته باشید، که ممکن است چند ثانیه طول بکشد، قبل از رفتن به مدار برای مقابله با مرحله بعدی.
تحریریه مجله بازی یک گیمر