فصل 4 پسران قبل از اولین بازی ژوئن به نقطه عطفی بزرگ می رسد

اریک کریپکه، خالق «پسرها» اعلام کرده است که فصل چهارم سریال پیش از اولین نمایش موردانتظار در ماه ژوئن، به نقطه عطفی بزرگ دست یافته است.

کریپکه در رسانه های اجتماعی گفت که فصل 4 اکنون “کاملاً، کاملاً، کاملاً تمام شده است.” این سریال به دلیل CGI گسترده اش شناخته شده است، بنابراین بدون شک کار بر روی فصل جدید مدت ها پس از توقف دوربین ها ادامه یافت. کریپکه افزود: من واقعاً از این بازیگران و گروه بسیار سپاسگزار و بسیار افتخار می کنم. او ادامه داد که فصل 4 می تواند “بهترین” سریال باشد.

کریپکه گفت: “من نمی توانم صبر کنم تا آن را در جهان منتشر کنم.”

فصل 3 پسران در ژوئن 2022 برای اولین بار پخش شد، بنابراین طرفداران مدتی منتظر رسیدن فصل جدید بودند. از نظر داستانی، فصل 4 از نظر سهام بالاتر است.

فصل 4 شاهد معرفی یک ابرقهرمان جدید به نام Firecracker (والوری کری) است که به نظر می رسد دوست Homelander باشد. Firecracker در فصل 4 شروع به کار کرد، اما بازیکنان Call of Duty مدتی است که می توانند به عنوان Firecracker بازی کنند.

“جهان در آستانه فروپاشی است. ویکتوریا نیومن بیش از هر زمان دیگری به دفتر بیضی شکل و تحت تأثیر عضلانی هولندر است که در حال تحکیم قدرت خود است. بوچر تنها با چند ماه از زندگی خود پسر بکا را از دست داده است. و همچنین شغل او به عنوان «رهبر پسران. بقیه اعضای تیم از دروغ های او بس است. با ریسک بالاتر از همیشه، آنها باید راهی برای همکاری با یکدیگر و نجات جهان قبل از اینکه خیلی دیر شود پیدا کنند.”

بخوانید  نیمی از پیش نمایش بازی Headbangers: Rhythm Royale چالش دو نفره با کنترلر

هشت قسمت در فصل 4 سریال The Boys وجود دارد و قسمت های جدید آن پنجشنبه ها پخش می شود. این بدان معناست که اپیزود جدیدی در 4 جولای امسال وجود خواهد داشت که برای نمایشی که عاشق قهرمانان، اسب‌ها و آمریکا است مناسب به نظر می‌رسد.

یکی دیگر از بازیگران جدیدی که به فصل چهارم پیوست، جفری دین مورگان است، که نقش شخصیتی را بازی می‌کند که در نهایت می‌گوید نام «پسران» چقدر مضحک است.

Prime Video اخیراً تبلیغاتی را معرفی کرده است و تنها راه دور زدن آنها پرداخت 3 دلار بیشتر در ماه است. بسیاری از این وضعیت ناراضی هستند و شکایت دسته جمعی پیشنهاد شده است.

به نظر می رسد که ژوئن 2024 ماه بسیار شلوغی برای انتشار برنامه های تلویزیونی جدید است. علاوه بر فصل 4 پسران، ژوئن شاهد انتشار فیلم های Star Wars: The Acolyte (4 ژوئن)، House of the Dragon فصل 2 (16 ژوئن) و The Bear فصل 3 (TBD) است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر