کتاب‌های جدید مرتبط با نیر نوشته یوکو تارو در این ماه منتشر می‌شوند

هواداران نیر در حال حاضر در شرایط سختی هستند. بازی موبایل Nier Reincarnation که بسیاری آن را سومین بازی از این سری می‌دانند، در ماه آوریل عرضه می‌شود و اگرچه اسکوئر انیکس می‌گوید که عنوان کنسول جدیدی ممکن است در نهایت عرضه شود، اما به این زودی‌ها عرضه نخواهد شد. خوشبختانه، محتوای جدید Nier در افق فراتر از قلمرو بازی‌های ویدیویی وجود دارد، که با رمان جدید Nier Replicant نسخه 1.22474487139…: Project Gestalt Recollections – فایل 02، منتشر شده در 19 مارس شروع می‌شود.

Nier Replicant ver.1.22474487139…: خاطرات پروژه گشتالت - فایل 02
Nier Replicant ver.1.22474487139…: خاطرات پروژه گشتالت – فایل 02

Project Gestalt Recollections – File 02 دومین کتاب از مجموعه رمان های Nier Replicant است که توسط خالق سریال یوکو تارو و فیلمنامه نویس Nier، Jun Eishima نوشته شده است. این کتاب‌ها نسخه‌ای گسترده از وقایع بازی Nier Replicant را بیان می‌کنند. پیش‌سفارش نسخه سخت در آمازون به 25.49 دلار (معمولاً 28 دلار) کاهش یافته است.


اگر نیاز دارید که داستان را دنبال کنید، اولین کتاب از این مجموعه، Nier Replicant نسخه 1.22474487139…: Project Gestalt Recollections – File 01 نیز در آمازون با قیمت فقط 17.39 دلار (28 دلار) به فروش می رسد. بله، این عناوین هستند بیشتر مسخره – مضحک.

Yorha: Pearl Harbor Descent Record - A Nier: Automata Story 03
Yorha: Pearl Harbor Descent Record – A Nier: Automata Story 03

این تنها کتاب جدید نییر در راه نیست. جلد سوم مجموعه مانگای Nier: Automata، Yorha: Pearl Harbor Descent Record – A Nier: Automata Story 03 نیز در کنار رمان Nier Replicant در 19 مارس عرضه خواهد شد. “مفهوم اصلی” برای مجموعه مانگا توسط تارو ساخته شده است و کتاب ها توسط Megumu Soramich تصویرگری شده اند. مانگا داستان های جدیدی را در رابطه با داستان Nier: Automata بیان می کند. پیش‌سفارش‌های جلد 3 در آمازون به 13.49 دلار (معمولاً 15 دلار) کاهش یافته است، و دو جلد اول نیز با قیمت هر کدام تنها 10 دلار در دسترس هستند.

بخوانید  تریلر جدید فصل چهارم True Detective با چالش جودی فاستر

کتاب های بیشتر Nier در آمازون

اگر به دنبال مطالب خواندنی بیشتر در مورد Nier هستید، خوش شانس هستید. یوکو تارو چندین کتاب دیگر را نوشته است که دنیای علمی تخیلی عجیب و گسترده او را پر می کند، که برخی از آنها در آمازون با قیمت ارزان در دسترس هستند. چند مورد را برای افزودن به مجموعه خود انتخاب کنید و امیدواریم انتظار برای بازی بعدی Nier را کمی آسان تر کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر