تریلر جدید بازی Stellar Blade نشان می دهد که دشمنان در حال سلاخی هستند

آخرین تریلر Stellar Blade به نمایش کشتن دشمنان با مهارت های بتا اختصاص دارد.

استودیو Shift Up تریلر کوتاه جدیدی از بازی اکشن Stellar Blade منتشر کرده است که مهارت های مختلف ایو را در بتا به نمایش می گذارد. در حالی که مهارت‌های بتا برای بازیکنانی که دموی رایگان بازی را امتحان کرده‌اند آشنا به نظر می‌رسد، تریلر منتشر شده آن‌ها را در هنگام سلاخی دشمنان به شیوه‌ای خیره‌کننده و هیجان‌انگیز نشان داد.

گیم پلی Stellar Blade به بازیکنان اجازه می دهد تا به سرعت از توانایی های منحصر به فرد خود پس از اجرای کمبوهای متوالی استفاده کنند. به عنوان مثال، Shield Breaker برای اجرای ترکیب دوگانه و معکوس برای از بین بردن سپر دشمن و Shockwave برای پرتاب چاقو به سمت دشمنان استفاده می شود. همچنین، برخی از توانایی‌های رزمی ایو، حملات کمانی گسترده‌ای را برای از بین بردن انبوهی از دشمنان ایجاد می‌کند. علاوه بر این، امکان شارژ برخی از قدرت های بتا برای افزایش قدرت ضربات نیز وجود دارد.

بازیکن برای استفاده از قدرت های بتا به انرژی نیاز دارد و این انرژی با کشتن یا ضربه زدن به دشمنان به دست می آید. ایو علاوه بر مهارت های بتا، توانایی های دیگری مانند Lightning Rush برای نزدیک شدن به دشمن و حمله به آنها دارد. Stellar Blade در تاریخ 7 می 1403 (26 آوریل 2024) بر روی پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات

منبع

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Obsidian می‌توانست بازی Fallout: یک بازی جدید به سبک وگاس را برای The Elder Scrolls راه‌اندازی کند